За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Съобщение

В случай, че не сте обърнали внимание на съобщението ми в чата, в момента съм в процес на преместване и нямам интернет. Вече се нанесох в новия апартамент, но нямам ни най-малка идея кога тия малоумни германци ще ми пуснат нет, въпреки че съм го поръчал преди 8 дни. Това означава, че ще мога да правя ъпдейти само от работата си. В петък принципно не съм на работа, но ще отида, за да не се налага да отлагам деня с многото постове. Утре очаквайте нови ъпдейти и всички изпълнения от MTV EMA's в хубаво качество. Извинявам се за ситуацията, но не зависи от мен. До утре!

1 коментара:

Анонимен каза...

ne se pritesnqvai mn i bez tova var6i6 prekrasna rabota!