За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Missy Elliott с нов сингъл

Photobucket

Missy Elliott ще издаде през август своя нов албум "Block Party". Точната дата е 26 август. Първият сингъл изтече преди малко в интернет и се казва "Best, best". Парчето е продуцирано от протежето на Timbaland - Danja, който стои зад голяма част от албума "Blackout" на Бритни. Парчето е много приятна смесица между r&b и hip-hop. Сигурен съм, че ще стане голям urban хит в САЩ. Приятно слушане:

Missy Elliott - "Best, best"
4storing | 4shared | rapidshare


2 коментара:

Vladito каза...

Песента е страхотна. Мисля, че ще стане голям хит. Има невероятни звуци. Почти през цялото време в припева има една много закачлива "свирка". Харесва ми, че Миси е пяла повече, отколкото е рапирала.

Unknown каза...

Напълно съгласна. Слушам песента от два дни и в момента ми е новата ми любима песен. Изненадва ме промяната в стила на Missy, което за мен е още един знак за нейния талант като творец. Палци горе:)))