За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Азис открадна от Chris Brown

Photobucket

Може би вече сте прочели в българската преса за новата песен Азис с r&b звучене, към която е заснет най-скъпия български видеоклип - цели 70 000 лева. Докато в пресата представят този ход на Василка в положителна светлина, аз смятам да се изкажа малко по-обективно относно проекта му. Парчето, което носи странното заглавие "Дай ми лед" с аранжимент на Дани Милев и по негова музика... Когато се заслушате в парчето обаче, ще чуете, че музиката всъщност е на Sean Garrett и Scott Storch, създателите на парчето "Gimme That" на Chris Brown. Когато за първи път слушах песента не се усетих много, че е крадена или поне докато не чух фразата от втория куплет "Аз съм хакер", която в оригиналната песен е "I'm a hustla". Вината може би не е в Азис, а в Дани Милев, който отдавна показва, че е доста ограничен като творец. От както създаде "Let Me Cry" за Мариана Попова и доби по-голяма популярност като автор на песни, той пише песни, които задължително имат това Let Me Cry-звучене. Но не е голяма изненада, че български изпълнител краде музика, това си е ежедневие. На Азис му се случва за втори път да посегне към световен r&b хит. През 2005 той най-нагло открадна от класиката на Destiny's Child "Bills Bills Bills" в песента си "Дуй Дуй". Относно крайния резултат от плагиатството на Дани Милев и Азис, наречено "Дай ми лед", мога да кажа и хубави неща. Еротичният текст ми харесва, аранжиментът не е лош, беквокалите на Деси Слава са интересни. Не ми харесва кючек частта в средата на парчето, но все пак трябва да има на какво да се друсат феновете на поп фолка. Не ми харесва и видеото на парчето - много ми е хаотично, много ми е тъмно, скучно ми е. Мнението ми за песента и клипа си е лично мнение. А относно кражбите, те не са лично мнение, те са просто факт! Чуйте за какво става въпрос:

Азис - "Дай ми лед"
4storing | 4shared | vbox7

Chris Brown - "Gimme That"
4storing | 4shared

12 коментара:

Vanko каза...

Това си е наистина долнопробна кражба :) .

Анонимен каза...

Когато ти прочетох поста, помислих, че наистина я е откраднал цялата, но въшност на слушане приликите не са толкова много, но наистина ги има. Въпреки всичко намирам песента за оригинална, а и тези беквокали на Десислава са страхотни

Анонимен каза...

Слушах песента на Азис преди два дена и честно казано се влюбих в мелодията. Сега ще изтегля и двете песни, за да ги сравня наистина, но всъщност Васко няма да е първия, нито последния, който е отркаднал или ще краде от световните изпълнители :)

Анонимен каза...

Напълно съм съгласна със втория коментар. Приликата се чува, но песента на Азис поне е направена добре. Има и изпълнители който крадат и дори не е добре откраднато ;] Песента на Азис много ми харесва, клипа също е интересен.

Анонимен каза...

Иууу,клипа е ужасно гнусен...не виждам за кво се е изръсил със 70 хилядарки-простотия!
Приликите с песента на Крис са огромни (естествено Gimme That е на светлинни години пред песньовката на Азо) и наистина си личат най-вече във фразата "Аз съм хакер".Като цяло най-якото от цялата песен са беквокалите на Десислава,останалото е доста скучновато и посредствено и не знам за кво се дига толкоз шум...

Joro каза...

a be ne mi haresa pesenta ...dori kradena e typa :D

Анонимен каза...

Крадливо педе*астче е роден,такъв и ще си остане!И после ми говорете за развитие на българската музика-ми че ние нямаме такава!При това крадене.И незнам как не ги е срам да излязат на сцената с чужди песни.Сякаш ние сме малоумни и музикално осакътени като тях и няма да разберем шашмата!:(

Анонимен каза...

Pesenta na Azo q slushah predi nqokolko dni ,napravo s klipa po televiziata..i kakvo da kaja ,krajba ima,no pesenta na Chris e dosta po-dobra kato zvychene..inache aranjimentat e sashtiat.Vav varianta na Azis,vokalite na Desi Slava raznoobrazqvat neshtata,a i kuchek chastta naistina mi e banalna i mi razvalq kato cqlo zvycheneto na pesnichkata.No ne e losha,ritama i teksta sa dobri,shte stane poredniat hit na Azis i s toq brytalen klip,samo toi gi pravi takiva...pochti prekrachava za poreden pat granicata s tozi klip,no nali si e Azis,trqbva da e skandalen ;)

Анонимен каза...

Гнусотия... За какво ми трябваше да го гледам! Тъпо любопитство...

Анонимен каза...

��� ������ ����� � � � ������� ������,��� ��� � pop ������������ ��,��� � ������� ����.�� ���������� � ���������� � ��� respect,nevena coneva,� �'� � :D:D
��� � ��� � � � ����� ������� � �� � �������� ���� � ������,���.���� ���� � ���� �������� � �������,��� ���� � �� ���������..
����� �������
��� � � � ����� � � ����� � �������� � C.B.������ � ������ �� ���� ����,� ������ ����� � ����� ��� ��������� � ��������! :p

Анонимен каза...

omg, perez hilton e postnal klipa na taq tupa pesen v saita si, obqsnqvaiki kolko e vluben v azis i kolko e qka pesenta.. a otdolu estestveno horata koito imat sluh sa pisali za krajbata.. posle vidqh che e puskal i drugi postove za nego.. ujas.. s kakvo ni znaqt horata ;]

Анонимен каза...

към Gfan: Песента Bills Bills Bills на Destiny`s Child няма нищо общо с песента Дуй дуй на Азис!