За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Kalomira - Secret Combination (2008)

Реших да ви кача албума на Kalomira, която се класира на трето място на тазгодишната Евровизия, защото забелязах, че има интерес към нея. Мисля да спра с писането до тук, защото това момиче никак не ми е сипматично и не съм на мнение, че пеенето е нейната сила. Желая ви приятно слушане на албума. Препоръчвам ви парчето "Fall To You".


СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ ТУК:
4storing | rapidshare | tranz.it

19 коментара:

Анонимен каза...

e vqrno e che bash nema glas za peene i sam slushal samo Secreta..
ama predpochitam neq pred tozi otdolu
BTW qvno si obarkal neshto tagovete zashtoto nqma link kam 4storing i tranzit

G`Fan каза...

Не се бяха качили файловете, затова не бях сложил линковете. Сега всичко си работи!

Анонимен каза...

men li4no mnogo mi haresvat pesnite mn sa gotini.mersi!;)

Анонимен каза...

Тая шматка неможе да пее ако я чуете на живо ще паднете.Песните и са селски в стил поп фолк.Акцента и е ужашен как стигна до 3то място ненам.

Анонимен каза...

Предпочитам Парис Хилтън в интирес на истината

Анонимен каза...

Страшно много ти благодаря!!!
Каламирчето кефи на макс!!!

Анонимен каза...

Майкооооооооооооооо, бахти и якият албум!!! На 6-тата песен съм още, ама съм накефен на 100%!!! Още веднъж благодаря за албума - повече от страхотен е!!!

Анонимен каза...

Тъз овца само копира западните изпълнители ,краде песни,визия,клипове,танци...дори гледах клипове където пее Don't Stop the music на Rihanna ,Don't cha на PCD ,Don't phunk with my heart на BEP и още други ,а не мисля че има права над тези хитови песни!

Villy каза...

Hmmmm... Na men Kalomira mi haresva o6te ot kakto izleze, spe4eli nqkvo muzikalno reality v GR, ama be6e mani4ka togava. Parviq i album stava6e, vtoriq be6e boza, da vidim tozi sega. Verno 4e nqma koi znae kakav glas, no pesnite i sa melodi4ni, puk i v GR mn q obi4at :)))

Анонимен каза...

I spored mene ne e losha kalomircheto,no che si krade,si krade nai-naglo ot zapadnite izpalniteli.I kato klipove i kato zvychene ...albuma ne e zle,makarche e dosta ednoobrazen,no melodiikite sa sveji,ne se zalaga na osobeni glasovi vazmojnosti,elektronnia biit prisastva navsqkade,kato pravi zvycheneto na pesnite po-novo i dens,po-razlichno ot standartnoto gracko zvychene na vsichkite im izpalniteli...i tova e kato cqlo spored men za tozi albym. ;)

Anastas каза...

За пръв път видях Каломира на Евровизия и много ми хареса. Е, наистина пеенето й не е много добре, обаче е сладка и има готини песни. Свалих си някои нейни по-стари и ми харесаха. Благодаря много за този албум, започнах да го слушам и засега съм сравнително доволен. Ще е супер, ако качиш и някой от по-старите й.

Анонимен каза...

ТАЯ Е ТОЛКОВА ТЪПА. НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ Е КРАДЛА. в secret combination можете да се наслушате на timbaland - give it to me мотиви :D

Анонимен каза...

Мерси много. Каломира ми харесва много.
G`fan може ли да качиш албума на Ani Lorak - Shady Lady. Иска ми се да чуя и него, но не знам откъде да го намеря.

Анонимен каза...

G'fan mersi 4e vurna saita i za novite postove. Mnogo se nadqvam da pravi6 post za music idol 2, za6toto be6e mn hubav tozi sezon i nai-ve4e mi se iska ako ima6 vuzmojnost da sloji6 linkove za video/audio izpulneniq ot koncertite. mersi predvaritelno :)

Анонимен каза...

На мен ми харесва "Hot"

А и аз моля за аудио от "Мюзик Айдъл" ;)

Анонимен каза...

Сайта май пак замря...

Villy каза...

Taka... Ot onzi den slu6am samo tozi album i stra6no se vmania4ih, 4e si slu6am gracka muzika i sam pristratena, e edno na raka. Vqrno, 4e v pove4eto pesni se use6tat kradlivi motivi ot pesnite na Timbaland, a S'agapo si po4va napravo kato Say It Right na Nelly Furtado, no vse pak mi haresvat. Vsi4ki pesni sa mn,mn hubavi :)

Анонимен каза...

Аз съм слабо казано вманиячен по този албум!!! И преди го казах, албума е страхотен... обиколих целият град, за да си го закупя, но никъде го нямаха в наличност :((( умрях си на мъка!!! Сега го поръчах на един приятел да ми го донесе от Гърция, поръчах го и на една приятелка да ми го потърси в Турция!!! Подържам връзки и с двамата и направо тръпна в очакване да го видя в ръцете си въпросното албумче! Просто слаба песен няма освен третата! Като го взема в ръце, очаквайте и рипчето ми - стискайте само палци приятелите да ми го намерят !!!

Анонимен каза...

И на трите места и зитрит... моля те, качи го пак някъде! Моля те, ужасно много!!!