За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Usher представи нови песни за BBC Radio 1

Вчера Usher изнесе мини концерт за BBC Radio 1 и представи някои от новите си песни, както и стари хитове. Usher изпя за първи път на живо хита си "Love In This Club" и представи на живо новия си сингъл "Moving Mountains". Е, изборът му за втори сингъл е доста трагичен според мен, определено от тази песен ми се приспива, дори когато я слушам на живо. Сред песните, които не бяхме чували по никакъв начин до сега, бяха парчетата "Here I Stand", "What's Your Name" и "That Ain't Sex". Последната изтече в нета вчера, но аз ще кача направо целия албум като изтече, затова за сега ще пропусна. Може би във форума ще я намерите.. "Here I Stand" не е лоша песен сякаш, но трябва да я послушам малко. Тук в поста слагам mp3-ка от живото изпълнение. "What's Your Name" е по-жива песен и от трите сякаш най-много ми допада. Албумът на Usher излиза на 27 май. Когато намеря клипове в хубаво качество от концерта ще ги кача:

Usher - Here I Stand (Live at Radio 1)
4storing | zshare | rapidshare | tranz.it

2 коментара:

Анонимен каза...

не е кой знае какво но ще я пусна в форума ми..

Анонимен каза...

Нямам търпение да чуя албума, всички изтекли до сега песни ми харесват.