За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Kylie Minogue отнесе Frankfurt

Турнето "KYLIEX2008" вече започна и на 10 май пристигна във Франкфурт.Kylie Minogue излезе на сцената на Festhalle малко след 20.30. Залата беше доста пълна и за моя изненада повечето от публиката бяха над 25-26 години. Разбира се доста се забелязваше масовото присъствие на хомосексуални мъже и жени. Изглежда е вярно, че Kylie е голяма икона за гей обществото. Другата изненада за мен беше колко се забавляваха германците на концерта. Скачаха, крещяха, пяха, щяха да съборят залата. До сега не бях виждал такава публика в Германия. Атмосферата беше страхотна още с излизането на Kylie, която откри шоуто с песента "Speakerphone" от новия си албум "X". Тя се появи на сцената в страхотна лилава рокля, която както всички останали дрехи за концерта е дело на Жан-Пол Гутие. Ефектното в появата й беше, че от нея сякаш излизаха мълнии. Втората песен беше тоталният хит "Can't Get You Out Of My Head" в много яка версия. Последва песен, която за първи път чувах и която се казва "Ruffle My Feathers". Парчето е написано за албума "X", но не влиза в него. Премиерата му е на турнето. Честно казано на мен не ми допадна много. За сметка на това умрях от кеф когато изпълни една от любимите ми песни "In Your Eyes" веднага след нея. Последва смяна на тоалета и Кайли се завърна като мажоретка, за да изпълни "Heart Beat Rock" и жестокия си сингъл "Wow". Последва една по-стара песен, а именно "Shocked" - изпълни я във варианта, в който е включена в албума Ultimate Kylie. След това изпълнение Kylie отново се преоблече и излегната върху огромен висящ череп изпълни "Like A Drug". Последваха изпълнения на два големи хита - "Slow" и "2 Hearts". Въпреки, че в Париж е изпяла "The One" между тях, при нас това не се случи. След поредната смяна на тоалета последва поредица от стари парчета, която стартира с една от най-любимите ми нейни песни "On A Night Like This". Последва песен, за чието съществуване бях напълно забравил. Става въпрос за "Your Disco Needs You". Е, от снощи до днес доста съм я слушал. Определно след това изпълнение песента ми стана страшно любима. След като я представи, Kylie покани при нея двете си беквокалистки, за да изпълнят заедно "Kids". След като я завършиха трите изпълниха част от "Step Back In Time" акапелно. Беше страхотно. Не знаех, че Kylie е толкова добра певица. След акапелата последва и самата песен. След нея Kylie изпълни актуалния си европейски сингъл "In My Arms". Подът стана много цветен и на видеостените изглеждаше много яко, защото на цветния под Kylie и танцьорите й изглеждаха чернобели. Супер беше направено! След това изпълнение последва 20 минути почивка... След почивката последва видео проекция "Sometime Samurai", по време на която танцьорите показаха страхотна хореография. Цялата тема на този сет беше японска и носи заглавието "Naughty Manga Girl". Kylie излезе от една пирамида, за да изпълни "Come Into My World". След нея танцьорите се съблякоха, за да направят едно еротично изпълнение с Kylie по време на песента "Nu-di-ty". Последва песента "Sensitized" от "X". След нея Kylie отново се скри, за да смени облеклото си. Тя се завърна на сцената в синя рокля, за да изпълни две красиви балади. Първата е чисто нова песен, която се казва "Flower". Много е нежна и много ми допадна. След нея Kylie изпя "I Believe In You" в баладна версия и показа страхотни вокални умения. След тези две изпълнения отиде да се преоблече за морско-плажния си сет, който откри с песента "Love Boat". Един от най-яките моменти на вечерта беше кавъра "Copacabana" на Barry Manilow. Беше страшно яко. Чак ме обзе лятно настроение. Последва изпълнение на един от най-големите й хитове "Spinning Around". Концертът сякаш приключи след това изпълнение. След 4-5 минути бурни крясъци и аплодисменти Kylie се завърна, за да изпее "No More Rain" от албума "X". От първите редове я измолиха да изпее "Confide In Me". Тя изпълни половината песен акапелно с помощта на феновете. Последва последната песен за вечерта - "Love At First Sight". Целият концерт беше страхотен. Общо взето откъм шоу - аз досега не бях гледал по-добро, дори и на DVD. Kylie доказа, че е страхотен артист и изпълнител. Ако ще не сте си взели билет за шоуто в София, бързайте, защото това шоу не е за изпускане. Ето и видео от изпълнението "Your Disco Needs You" от Frankfurt:




5 коментара:

Анонимен каза...

Страхотен разказ - очакваме я в края на седмицата и в София :)

Анонимен каза...

Не знам защо но тази певица не ме кефи!

Анонимен каза...

Като чета разказа ми се реве, че няма да имам шанса да я видя на живо в София.

Анонимен каза...

Като чета разказа ми се реве, че няма да имам шанса да я видя на живо в София.

Анонимен каза...

Вече умирам от нетърпение:):):)