За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Brandy пя в Today Show



Brandy гостува в Today Show, за да промотира новия си албум "Human", който излиза този вторник в Америка. Тя изпя първия сингъл "Right Here (Departed)" и даде кратко интервю. Много обичам да гледам изпълнения на Brandy, защото гласът й на живо звучи винаги много приятно и прави много хубави импровизации. За жалост парчето е с пик #52 в Billboard Hot 100, което за мен е крайно необяснимо. Колко по-тъпи песни стигат топ 10, да не споменавам, а тази да не успее да пробие дори в топ 50...Приятно гледане!

5 коментара:

Анонимен каза...

Уникална е ;)

Анонимен каза...

Да, и на живо е добра!

Деница Иванова каза...

и аз не мога да си го обясня това как може толкова хубава песен да е толкова назад ,много ме е яд, а тя заслужава ,толкова е добра

Анонимен каза...

Pesenta naistina ne beshe ocenena dobre.
Oba4e nai- 4istoto neshto v tozi live mai beshe za izlizaneto na albyma haha gotina e Brandy :)

Vladito каза...

Много ми харесва изпълнението, макар че това от BET беше по-хубаво. Не знам какво ще се случи с албума. Много ме е яд, че не му се прави достатъчно промоция, няма достатъчно отзиви. Вместо това името на Бранди се забърква в разни скандали с Бионсе и Рияна, споменава се пак катастрофата. Голяма глупост и никаква мисъл от страна на мениджърите. Дано за трети сингъл излезе "Definition".