За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Leona Lewis - Forgive Me (макси сингъл)



Leona Lewis издава "Forgive Me" като трети сингъл от албума си "Spirit" и като пилотен сингъл от преиздаденото му издание в UK "Spirit: Deluxe Edition", което ще се появи на 17 ноември в Англия и ще включва песните "Forgive Me" и "Misses Glass", които бяха записани за американското издание на албума, както и песента "Run", кавър на парчето на Snow Patrol. Вчера в iTunes се появи и макси сингълът към "Forgive Me", в който освен радио едита на парчето ще намерите и чисто новата песен "Myself", от която аз не съм особено впечатлен. Другата седмица Leona ще се изправи срещу три от най-големите изпълнителки на нашия век - Beyonce, Christina Aguilera и Britney Spears - в битка за първото място в UK Singles Chart. Парчетата "If I Were A Boy", "Womanizer", "Keeps Gettin' Better" и "Forgive Me" ще излязат на физически носител на 7 ноември. До момента Leona е с най-слаби продажби в iTunes, а Beyonce е с най-добри. Въпреки това аз съм сигурен, че Leona или Britney ще оглавят чарта. Линковете за макси сингъла са в първия коментар на поста. Приятно слушане!

1. Forgive Me (Radio Edit) - 3:25
2. Myself (feat. Novel) - 3:50



5 коментара:

G`Fan каза...

СВАЛЕТЕ МАКСИ СИНГЪЛА ОТ ТУК:
4storing | rapidshare | zshare

Vladito каза...

Силно казано, че Бритни е сред най-големите изпълнителки на днешно време.
"Forgive me" е най-безличният сингъл на Лиона. Дано Кристина оглави класацията.

Анонимен каза...

Bitkata si e seriozna, no smqtam, 4e edinstvenite zaslyjavashti vurha sa Britney & Beyonce!
Christina i Leona si svaliha nivoto s tezi singuli spored mne. Obojavam Leona i "Spirit", no pesni kato "Take a bow", "I will be", "Angel" & "I'm you" zaslujavaha da budat treti singul!

Анонимен каза...

Не ставайте смешни с поредната боза на Бритни, вярно е че Forgive Me не е кой знае какво, но е далеч от Womanizer ли беше.

Анонимен каза...

Далеч е и затова няма да стъпи на върха. Нито клипа, нито песента стават!
Бритни и Бионсе направиха много по- яки неща!