За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

G`Fan Top 10 - седмица 40 и 41

Както ви казах преди една седмица, от миналата седмица аз отново поех класацията и направих една последна двойна седмица, за да наваксаме. Под номер 1 за тези две седмици, 40 и 41, дебютира "If I Were A Boy" на Beyonce. Тя измести Britney само с 22 точки т.е. Britney беше с 200 точки, а Beyonce с 222. "If I Were A Boy" би рекорда на "Womanizer" само с една точка и стана песента, за която са гласували с най-много точки от съществуването на класацията. Това най-вероятно се дължи на многото хора, които гласуваха през тази седмица т.е. повече от нормалното... Другите парчета от новите предложения, които успяха да дебютират в топ 10 са "Miles Away" на Madonna под номер 7 и "Another Way To Die" на Alicia Keys и Jack White под номер 10. Интересно ми е, че явно парчето на Alicia и Jack се харесва толкова... До сега бях чел само негативни коментари за него, но се радвам, че с времето се е приело добре. От неделя вечер вече се гласува за седмица 41 в тази тема на форума. Гласувайте! Ето и как се подреждат всичките десет песни за седмиците 40 и 41:




3 коментара:

Анонимен каза...

Номер 1 си заслужава да бъде номер 1 :)

Анонимен каза...

Заслужава, разира се, но не по този начин. Гласувал си последен Жоре, не е честно. Ясно е, че си преброил гласовете и си видял, че на Бионсе и не стига.
Тези, които съставят класацията, броят точките, нека гласуват първи плс.

G`Fan каза...

Нищо такова няма. Гласувал съм последен, защото не съм имал време да гласувам преди това. Освен това е повече от ясно, че ще сложа нея на първо място, ако ще и да отпада...Пък и тя печели с 22 точки,а аз съм й дал едва 10. Т.е. тя си печели съвсем съвсем честно!