За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

David Cook - David Cook (2008)



Изтече и дебютният албум на тазгодишния победител от American Idol - David Cook. Дискът се казва просто "David Cook" и излиза на музикалния пазар в САЩ на 18 ноември. Първият сингъл "Light On" никак не ми харесва и не съм изненадан, че не постигна кой знае какъв успех. До момента е достигнал едва до #17 в Billboard Hot 100. Тъй като току-що си свлих албума не съм го прослушвал, а и нямам никакво желание, тъй като никак не го харесвам David Cook. Надявам се албумът да се хареса на феновете му. Линковете са в първия коментар към поста. Приятно слушане!

01. Declaration
02. Heroes
03. Light On
04. Come Back To Me
05. Life On The Moon
06. Bar-Ba-Sol
07. Mr. Sensitive
08. Lie
09. I Did It For You
10. Avalanche
11. Permanent
12. A Daily Anthem/Kiss On The Neck (Hidden Track)
13. The Time Of My Life (Bonus Track)

6 коментара:

G`Fan каза...

СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ ТУК:
4storing | tranz.it | rapidshare

Деница Иванова каза...

на мен пък заглавната песен много ми харесва другите още не съм ги чула но може да си изтегля албума и ще си кажа мнението

Деница Иванова каза...

на мен пък заглавната песен много ми харесва другите още не съм ги чула но може да си изтегля албума и ще си кажа мнението

Анонимен каза...

Zashto ne kachi i albyma na David Archuleta?! Mnogo po- dobur e i ima nqkolko strahotni pesni kato Desperate :)

Анонимен каза...

"Desperate" e кавър, но както и да е.... Албумът на Cook много ми харесва, най-вече "Permanent" :)

Анонимен каза...

"Desperate" moje da e kavur, no mi haresva mnogo v izlulnenie na D. Archuleta :) i "My hands" su6to e mnogo qka :)