За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

T.I. и Rihanna пуснаха клипа към "Live Your Life"



След като представиха парчето за първи път на видео наградите на MTV в началото на септември, най-накрая, след дълго чакане, T.I. и Rihanna са напълно готови с видеото към новия си #1 сингъл "Live Your Life". Песента беше #1 преди две седмици в Billboard Hot 100, а тази седмица най-вероятно ще застане под #2 в класацията. Видеото не е толкова хубаво колкото очаквах и го намирам за леко скучно. На моменти някои неща са доста прекалени. Самият сюжет също не е кой знае какво...Свалете си клипа от коментар номер 34 към поста!


BUY THE VIDEO ON iTUNES!

36 коментара:

Анонимен каза...

Песента не ми харесва,а клипа не е лош,но рияна има много по-добри от този.

Анонимен каза...

Нито песента е хубава,нито клипа!

Анонимен каза...

aaa, strahotni sa!!!

Анонимен каза...

Не ми харесва клипа. Песента е добра.

Анонимен каза...

Jestoki sa... Nqmam dumi :)))

Анонимен каза...

Нито песента е хубава,нито клипа!

Анонимен каза...

ПЕСЕНТА Е СУПЕР!

Анонимен каза...

Леле страхотен е клипа,както и Риана и Ти Ай.Който не го харесва определено няма вкус!!! gfan ти си фен на Бионсе кво се очаква от тебе хах

Анонимен каза...

"Reihana" kvoto i da pravi si e poza i e gotina :)) klip4eto e dobro !

Vlad каза...

omg ne moga da povqrvam kolko mn mrazq tazi pesen, edvam izdurjah klipa do kraq. ne moga da razbera, kato zima t.i. 4ast ot pesen, za6to trqbva da e nai-odvratitelnata rumunska takava...
klipa stava, no ne mojah da mu se nasladq, prosto pesenta e tolkova drazne6ta :/

Анонимен каза...

Песента е много яка, клипа долу-горе ми харесва.

Анонимен каза...

Кво намесвате Бионсе?Тя какво е виновна,че клипа не му харесва.Не всички фенове на Бионсе задължително трябва да мразят риана...

G`Fan каза...

Абе ей, анонимения! Не смятам, че като съм си купил оригиналните албуми на Rihanna, DVD-то й, някои от макси синглите й, и някои от песните й в iTunes, можеш да ми излезеш с аргумента "фен на Beyonce не харесва Rihanna". Щом дори редовно си купувам продуктите на Rihanna значи може би я харесвам... Просто клипът ми е скучен!!! Няма нищо интересно и оригинално в него! Аман от ограничени тийнейджъри вече... И аман от тоя спор с тая Beyonce и тая Rihanna.

Анонимен каза...

Кой ми заговорил за ограничени тинейджъри, като тук се пускат едни и същи изпълнители от как се помня. Нещо ново освен Beyonce и R'n'B няма ли на музикалния пазар.

Анонимен каза...

Очаквам клипа да стане хит и да обере всички награди.Помня когато излезна песента,коментарите на блога бяха че нищо не става от нея,имало разни дразнещи напявания от румънската версия и т.н.
Какво стана след 2-3 седмици?Тотален хит в Билборд.
Сега имам дежаву ;)
Поздрави :)

Анонимен каза...

Gfan клипа ти се струва скучен,то по тая логика какво смислено обяснение би дал за клипа на single ladies на Бионсе през който си върти гъза на сив фон и тва през цялото време.В клипа на Риана и Т.I. ПОНЕ ИМА НЯКАКВА ИСТОРИЯ!Абе както и да е...

Анонимен каза...

Клипа няма никакьв смисьл

G`Fan каза...

Пускат се едни и същи изпълнители, защото едни и същи изпълнители вълнуват хората!Блогът е профилиран за комерсиална музика, каквото е актуално това се пуска тук! Затова тези заучени фразички си ги запази за себе си! И не се притеснявай, блогът няма да го има още дълго , така че няма да ти се налага едно и също нон стоп...

Кому е нужно да се сравнява видеото на "Single Ladies" с този клип??? Вярно, е че "Single Ladies" също е скучен клип, но поне с нещо е различен, с нещо се запомня, с нещо се отличава от останалите.

Анонимен каза...

ами на мене песента много ми харесва, но клипът не чак толкова

Анонимен каза...

Вярно, е че "Single Ladies" също е скучен клип, но поне с нещо е различен, с нещо се запомня, с нещо се отличава от останалите.
Това вече е изказването на века, няма нужда от повече коментар.
А ако ти беше ясно какъв точно процент от българите слушат основно този тип музика щеше да използваш по-предпазливо думите "актуално" и "комерсиално".

G`Fan каза...

Я, колко си оригинален! Нямало нужда от повече коментар. Ами като не можеш да измислиш адекватен коментар е така... Клипът може да е най-тъпият на света, но ти ще го запомниш като "ония сивия скучния клип, където само танцува". Т.е. клипът не те оставя безразличен и ти остава в съзнанието. И да, различен е! Да си видял напоследък друг подобен клип по телевиията? Не си, но спокойно, скоро може да видиш нещо подобно!

Като гледам българите посетиха концертите на Kylie Minogue и Rihanna. Освен това аз не се интересувам от българите и от това какво масово се слуша в България. Ако се интересувах от това блогът щеше да се казва "gfankiuchek". Това е комерсиалната музика по света! Това са изпълнители, които оглавяват класации, които биват пускани най-често по медиите, които продават най-много от продуктите си, независимо дали българите ги слушат или не. И тъй като въпреки всичко има много българи, които слушат такава музика, аз съм решил да направя блог за тях, на български! И смятам, че си се получава много добре и много хора се радват на това. Щом на теб не ти харсева не влизай и си решаваш проблема!

Анонимен каза...

Offfff Gfan moite uvajeniq za muzikata koqto kachvash i bloga kato cqlo ama prestani s tiq istorii na oshtipana devoika! Bloga nqmalo da go ima oshte dylgo ... mi kvo sq sylzi li da redim, ako iskash go trii, ako iskash VIP si go napravi, ako iskash samo tvoi liubimi pesni ka4vai... kvoto si iska6! Tva si e edin vid tvoeto 'one man show' .. ama shto go kazvash taka, edva li ne ni zapla6va6, edva li ne sega vsi4ki da trygnem da ti celuvame krakata, za da blagovoli6 da go zadyrji6...! I nali iskashe mn komentari i feedback, a nqkoi kato ti kaje neshto edva li ne reagira6 vse edno nqmame pravo da izkajem mnenie!?!?

Анонимен каза...

^ avtorkata na gorniq post : nqmam ni6to ob6to s drugite anonimni ;)
...
a za klipa - kefi me, pesenta malko mi e pisnala. Biva, stava, postarali sa se horata. Ne e klip na godinata, ne e kato Thriller na MJackson da re4e6, no si struva... ;))

G`Fan каза...

Никой не прави драми, аз съм си взел отдавна решение кога точно ще спра да се занимавам с този сайт. И този момент не е никак далеч, не защото не искам, и не защото нещо ме дразни, а защото след няколко месеца ще имам малко повече отговорности от обикновено в професионално отношение и няма да мога да си губя времето. Няма драма, не искам никой да ми се обяснява и т.н. Затова и още нищо не съм писал по този въпрос. Като му дойде времето тогава!

Анонимен каза...

АБЕЕЕЕЕЕЕЕ НЕ СЕ ЗАЯЖДАЙТЕ С БИОНСЕ СТИГА СТЕ Я МЕСИЛИ НАВСЯКЪДЕ КЪДЕТО Е риана!Кво толкова gfan мисли че клипа е скучен,и аз така мисля-2 боя много интересно няма що!Бионсе поне танцува в нейния клип!

Анонимен каза...

Ще карам по точки да не се изгубя като g'fan:

1.Като запомним клипа като,
"ония сивия скучния клип, където само танцува"не е особенно постижение да ти кажа

2.Трудно е да се каже, че Rihanna е имала "концерт" в България. Незнам дали знаеш но и на METALLICA и WHITESNAKE и DEF LEPPARD имаше "доста народ"

3.
Освен това аз не се интересувам от българите и от това какво масово се слуша в България.
И тъй като въпреки всичко има много българи, които слушат такава музика, аз съм решил да направя блог за тях, на български!

Всъщност знаеш ли какво правиш и защо го правиш.

4.Продължавам да влизам тук защото надеждата умира последна.Все се надявам, че може да излезе нещо ново и различно.

Анонимен каза...

Абе като не те те кефи тая музика за кво влизаш тука гледаш клиповете на Рияна? Има си блогове за рок и метъл, сяка жаба да си знае гьола! Се пак в метълските сайтове не влизат любители на комерса да обесняват кой как врещи в песните им. Големи философи се извъдихте значи ...
А за клипа, ми докато вляза да го видя и явно са го махнали и не мога да го видя ... :(

Анонимен каза...

Ауееееее я не се правете на разбирачи!!!!!!!Ако на някой не му понася,да се изнася!!!Блога си е супер!G'Fan продължавай в същия дух!

G`Fan каза...

Аз грам не се губя, просто на теб ти е проблем да ме следиш... Но, за да ти е по-лесно, и аз ще номерирам:

1. Постижение е, да! Всяка реклама, всеки продукт, който привлече някакво внимание и остане в съзнанието на хората е от плюс за артиста и му носи пари и популярност. Но няма да ти развивам теории за тия неща. Стигат ми лекциите за медии и медийни продукти по цял ден.

2. Не знам какво му е трудното на това да кажеш, че Rihanna е имала концерт в България? Много добре знам и кои рок концерти се състоят и знам колко хора ги посещават. Но тези хора т.е. това поколение, което пълни рок конецртите, не са хората, които ще тръгнат да посещават редовно блогове. Сигурен съм, че доста от тях дори не знаят "Що е то блог". Затова те не ме интересуват.

3. Много съжалявам, че ти е трудно да ме разбираш. Под "не се интересувам от българите" имам предвид, че българите не диктуват по никакъв начин кое е актуално и кое е комерсиално и заради това ще използвам тези две понятия както намеря за добре. Интересувам се до толкова, че да знам, че има българи, които слушат комерсиална музика (т.е. музиката, която е актуална в цял свят) и заради тях правя това, което правя!

4. Това какво излиза не зависи от мен, съжалявам! Ти като голям разбирач може да предложиш някои артисти вместо да се заяждаш!

Анонимен каза...

Айде да не коментираме повече Beyonce, 100 човека вече ти казаха, че има и други изпълнители.
5 песни не правят концерт.
Невярвах, че в днешо време все още има дискриминация но ти ме опроверга.Определено не си запознат с концертите за които говорим защото няма определено поколение и със сигурност знаят какво е блог(това беше голям виц между другото)."Не се интересувам от българите" = "българите не диктуват по никакъв начин кое е актуално". Извинявай никой все още не чете мисли.

P.S. Като се номерираш наистина не се губиш :)
Вместо да спориш цел ден с мен земи качи нещо ново в тоя блог и ме опровергай.

Анонимен каза...

Абе ей анонимния ше ти натъркам гъза с люта чушка да знаеш, мама ти луда. Баси хората, гле'й го значи що помия избълва и нищо смислено не каза!
Гфан, като тръгнеш да затваряш всички пак ще те подкрепим за решението! Weiter weiter!

G`Fan каза...

Айде да не го говорим това затваряне сега, не му е дошло времето. Утре ще има интересни ъпдейти ;)

Анонимен каза...

g'fan чакам с нетърпение ъпдейта а анонимния преди теб да не го засичам по тъмно че няма да може да си събере парчетата.

G`Fan каза...

СВАЛЕТЕ КЛИПА В ХУБАВО КАЧЕСТВО ОТ ТУК:
4storing | rapidshare

Анонимен каза...

na onia anonimnia da mu go na4ukam u gaza

Анонимен каза...

Искам само да попитам има ли излязла версия на песента като тази във видеото, защото както всички забелязват там е малко по-различно? Не ми се иска да си свалям клипа и да режа звука, но ако се налижи ще го направя, а и няма да се учудя ако това, за което питам съществува и не съм забелязала. Мерси предварително.