За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Michelle Williams с второ видео от албума "Unexpected"



Днес беше световната премиера на втория сингъл на Michelle Williams от албума й "Unexpected", а именно поп баладата "The Greatest". Видеото е много изчистено, а Michelle е страшно красива. Смятам, че семплата визия много пасва на настроението и посланието на песента. Жалко, че парчето няма да има успех, защото според мен е много хубаво. Надявам се поне на вас видеото да се хареса.

4 коментара:

Анонимен каза...

Не че не е красива,но ми писна от прическата на Виктория Бекъм,която всички си направиха...Клипа е хубав,песента не е лоша,въпреки че фаворитите ми от албума са други.

Анонимен каза...

Не мисля, че е особено красива...

Деница Иванова каза...

На мен пък ми харесва и песента и клипа е не е най-любимата ми ,но е много хубава

Анонимен каза...

Страхотен клип и песен!