За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Britney Spears - "Womanizer" (видео)



Снощи беше световната премиера на новото видео на Britney Spears "Womanizer". Режисьор на лентата е Joseph Kahn, който стои зад клиповете й "Stronger" и "Toxic". Всъщност този клип до голяма степен напомня на "Toxic" - черната и червената перука, отново сервира, отново се нахвърля върху някакво момче. Клипът не е нещо невиждано, но определено е една огромна крачка напред от страна на Britney! Сполучлива е сцената в сауната, където Britney е чисто гола! Очаква се парчето да достигне #1 тази седмица в Billboard Hot 100. Първите изпълнения на живо на парчето ще бъдат в Good Morning America и The X-Factor през декември!

4 коментара:

Анонимен каза...

Хохо клипа е суперски и сцената е мнооооого сполучлива хаха ;)

Анонимен каза...

stra6en klip mnopgo me kefi

Анонимен каза...

Nqmam turpenie da doide dekemvri :) Mislq si oba4e, 4e nqma da sa napulno live izpulneniqta :)

Videoto e strahotno. Mnogo me kefi dinamikata v nego :)
Kefi me kak razcepva kserokopieto, kak kara s krak na volana, kak pie voda, kak si zahapva prusta, kak si povdiga 4ervenata peryka s podyhvane, kak tatyirovkata i suzdava purvona4alnoto vpe4atlenie, 4e i se vijda cepkata na D-to, kak ot shofiorka stava rysoto kote i kak se dviji gola :)
Abe vsi4ko mi haresva vuv tova video :)
Moje bi sled My prerogative tova mi e nai- liubimoto i video.

Riot! каза...

GO GOOOOOOOOO britney super klip e napravila bravo i e v dobra forma :P Ve4e zapo4va da se zabelqzva starata britney v celiq si blqsuk!