За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Миро издаде "оМИРОтворен" този месец...



След отлагане от близо половин година Миро най-накрая издаде дебютния си солов албум "оМИРОтворен" на българския пазар. Реших да направя един кратък пост, в който да си изкажа личното мнение за този продукт. През юни го очаквах с голямо нетърпение, но когато се появи вече ми беше напълно безразлично. Така и така вътре имаше само една песен, която не бях слушал и това е "В тебе само, в мене само, в двама ни". Останах много разочарован от малкия брой песни, които са включени, както и от това, че същинските сингли, а именно "Някога преди" в оригинална версия, "Нирвана" и "Губя контрол, когато" в ремиксирана версия въобще не присъстват в диска. Нямам особена идея защо не са включени, но мога да предполагам, че е свързано с финансовата некоректност от страна на Миро. Първото парче в албума "Август и септември" е едно доста силно начало! Парчето отново ми звучи вдъхновено от Coldplay, но го казвам в добрия смисъл и нарочно използвам думата вдъхновено. Текстът е много красив! "Алия" е второто парче в албума. За жалост е по-слабо парче от предишното. Даже на моменти ми е досадно, а в момента, в който започва да рапира ми иде да повърна. Някой не му ли е казал, че звучи супер смешно? Третото парче е "Call On Me" - песента, с която се представи Миро, подгрявайки Rihanna. Парчето не е особено оригинално, но звучи много западно, запомня се лесно и като цяло смятам, че е добро. Няма да коментирам произношението му на английски... Всъщност освен от Руши, от други български изпълнители не съм чул добро произношение. Както и да е! Следва рязка смяна в стила! От денс парчето Миро скача направо в ориенталското звучене (баш поп кючек) с първия "любовен дует"... Пардон, така се казваше на Крум една песен! Става въпрос за дуета им "В едно огледало". Много харесвам тази песен и адски се зарадвах да чуя колко са подобрили аранжимента. Получило се е страхотно! От кючека преминаваме на нежна поп балада - "Губя контрол, когато". Страхотен текст, за първи път Миро ми звучи искрен по отношение на това, което пее. Следващата балада е новото парче - "В тебе само, в мене само, в двама ни", дует с Жени Джамбазова. Момичето, което пее в рекламата на радио City и което не взеха в Music Idol 2. Не знам защо Миро е решил да изпее парчето с някаква неизвестна певица, а не е предложил на Мария Илиева примерно... Песента доста се харесва от хората, но според мен не е нищо особено. Приятна е определено, но нищо wow! Следва ремиксът на "Някога преди", който е направен от Deep Zone. Уникален текст на парчето, а ремиксът, слава на Бога, не е краден от ремикс на Coldplay. Ред е на още една позната песен - "Kadosh" с Мариана Попова. Версията в албума на Миро е малко по-различна от тази в албума на Мариана. Песента от където и да я погледнеш е хубава, но е още по-хубава в изпълнение на КариZма. Единственият сингъл, който присъства във версията, която е използвана и във видеото и която е позната на хората, е "Завинаги" - дуетът с Анелия. Всички го знаете! Хубава песен... Следва най-отвратителната песен в албума "Radio On". Толкова е тъпа тая песен. Направо нямам думи. Ако на нейно място и на мястото на "Алия" беше сложил по-добри песни, албумът щеше да е перфектен направо. Заглавната песен "Омиротворен" напоследък много ми харесва. Публикувах я тук в блога преди няколко седмици, може да се върнете назад и да си я свалите. Албумът като цяло е добър. На места ме дразни пеенето на Миро и най-вече натъртването на някой гласни. Като пример ми хрумва веднага как изпява "Август" в първата песен. Така набляга на "а"-то, някак дразнещо, поне за мен.

7 коментара:

Анонимен каза...

hahaha pyrvo go napravi na dve stotinki i nakraq - kupete si albuma na miro, hahahah da be da :D

mejdu drugoto, kakva e bila finansovata nekorektnost ot strana na miro? taq kliuka sym q propusnal. moje li nqkoi da me prosvetli?

G`Fan каза...

Защо да съм го направил на две стотинки... Има както критика, така и хубави думи!

За финансовата некоректност знам от хора, които са работили по албума му, не от преса и от клюки т.е. си е баш истина, не е слух!

Анонимен каза...

Жорко, по начина ти на изразяване човек ще си каже, че ти си певец и знаеш много за произнасянето и взимането на тонове? Не мислиш ли, че за всеки си има тема, която да коментира? Не мисля, че човек, който не разбира и бъкел от музика (музикален инвалид) може изобщо да дава такива задълбочени коментари! И преди да ме питаш как съм сигурен в това , нека те питам - кой, ако не музикален инвалид може да харесва хем глас и невероятна певица като Beyonce и изроди и половина и пълни некадърия като Миро и Крум събрани на едно място?

G`Fan каза...

Аз се изразявам от любителска гледна точка, т.е. дразни ме тази насилена страст, с която пее на моменти. То е типично да него да преиграва. Никъде не съм коментирал тонове и т.н. Не смятам, че Миро е некадърен певец. Крум е некадърен, тук съм съгласен. Също не смятам и че съм музикален инвалид, може би трябва да провериш в речника какво означава това преди да се изразяваш...

Vlad каза...

omg radio on e lubimata mi pesen tozi mesec slu6am q po 100 puti na den, daje ne moga da povqrvam 4e nqkoi ne q haresva hahahahahahahhaah

6a si go kupim albuma, da podkrepime malko mirko,

a s galka nqkoi da znae kakvo stava?

Анонимен каза...

galka hapva "happy" brownies i se radva na jivota hahaha :D

Анонимен каза...

[color=#682][u]
Как дела? Может-быть... есть cупер мысль по[url=http://www.pi7.ru] видео[/url] порталу Думаю вам понравится

[url=http://www.pary.ws/sc.html] Смотреть соски видео. Двумя руками в жопу...[/url]
aнекдот для разнообразия :)

Девушка после миньета лезет целоваться к мужику. Тот уже устал отворачиваться.
Она ему говорит:
- Странный вы народ, мужики. После себя западло, а после других нет.

Я 9 часов блуждала по сети, пока не вышела на ваш форум! Думаю, я здесь останусь надолго!
пршоу проещния за опечватки.... оьчень маленькая клавиатура у PDA!

[/u][/color]