За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Ne-Yo - Year Of The Gentleman (2008)



Снощи, докато съм бил на концерта на Madonna, в нета се е появил новия албум на Ne-Yo "Year Of The Gentleman". Датата, на която ще се появи официално е 16 септември. Първите два сингъла "Closer" и "Miss Independent" са жестоки! Може би са двете ми най-любими негови песни. Не съм слушал другите песни, защото не е имало кога да го направя. Желая ви приятно слушане:

01. Closer
02. Nobody
03. Single
04. Mad
05. Miss Independent
06. Why Does She Stay
07. Fade Into The Background
08. So You Can Cry
09. Part Of The List
10. Back To What You Know
11. Lie To Me
12. Stop This World

СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ ТУК:
4storing | tranz.it | rapidshare | mediafire


8 коментара:

Александър Кръстев каза...

Всъщност албумът изтече преди повече от месец, качил съм го в NewHitsMusic отдавна. Днес просто го пусна онзи пич Ali. Иначе го слушах известно време - не е добър. Можеше и по-добре да се справи Нейко.

;)

G`Fan каза...

Нещо си в грешка готин! Албумът изтече вчера в интернет! До момента бяха изтекли само някои песни, а това което ти си мислиш, че е албума от преди един месец, най-вероятно е фалшива компилация с бонус траци от преди, с изтеклите парчета и т.н. и т.н. Редовно правят такива фалшиви албуми или пък също имаadvance release на албумите, които съдържат няколко изтекли песни от албума, ремикси и т.н. Целият албум изтече в интернет снощи!

Александър Кръстев каза...

Сравних :) Познай какво се оказа: не е fake.

G`Fan каза...

Wow, значи имаш супер връзки при Ne-Yo, защото някак си си получил албума преди цялото интернет пространство. Браво ,поздравления! Сигурно даже вече ти е омръзнал!

Анонимен каза...

Nveroqten album mnogo me kefi tova e edin ot nai dobrite my albumi ...I na men sa mi closer i dr pesen sa mi lubimite ...Hit

Анонимен каза...

Окончателния мастеринг и напълно готовия албум изтече снощи и Али не беше първатА,която го качи... Интересно като качваш винаги първи най - новата музика каква работа иамш тук?

Александър Кръстев каза...

Ъ? Що за въпрос?
Влизам, чета, обменям опит. Нарича се комуникация. А този блог е, както си пише по-горе, най-голямата БГ медия за нова музика, което е неоспоримо.

И, между другото, това не е първият път, в който виждам в коментарите разни хора да се питат защо влизат в блога. А със сигурност съм изпуснал и други подобни случаи.

Доста е тъпо, не мислиш ли? Редовен посетител съм тук вече повече от година и хич не ми е приятно да виждам как потребителите се гонят един друг!

Анонимен каза...

Александър и аз съм съгласна с теб за гоненето на потребители един към друг.Мога да кажа че държанието в форума на G'fan е ужасно,например на начинаешти,който пуснат тема те не пишат в нея а само я критикуват.ОоО да че забравих нали тия де са в форума от повече време се мислят за VIP!
Доста от там не искам да казвам по прекори,или имена.Но така не е хубаво според мен.Апък и от както Жоро затвори сайта доста хора не влизат вече в него..
Така че бъдете дорби със секи,аз влизам в този сайт от както е пуснат.И доста хора се държът грубо..