За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Coldplay изнесоха концерт в Mannheim

Photobucket

На 2 септември в SAP Arena, Mannheim британската група Coldplay изнесоха поредния концерт от турнето си "Viva La Vida Tour". Концертът беше първият им в Германия за това турне. Следващият е на 12 септември в Кьолн. До вчера бях от хората, които считаха Coldplay за една леко скучна група, но след този концерт определено съм един от феновете им.

Photobucket

Както виждате залата беше препълнена. Концертът беше обявен за 20.00, когато и стартира подгряващата група. Самите Coldplay се появиха на сцената в 21.15 с парчето "Life In Technicolor".

Photobucket

Последва изпълнение на първия сингъл от последния им албум "Violet Hill", което може да гледате онлайн тук в сайта или да си свалите:




СВАЛЕТЕ ИЗПЪЛНЕНИЕТО ОТ ТУК:
4storing | tranz.it | rapidshare | zshare

Концертът продължи с големия хит на групата "Clocks". Тъй като не съм особено запознат с творчеството на групата не съм сигурен, че ще мога сега да възпроизведа сетлистът с пълна точност. Определено преобладаваха песни от новия албум. Ако не се лъжа четвъртата песен се казва "In My Place". За нейното изпълнение вокалът Chris Martin се разхождаше изцяло по левия ръкав на сцената, което беше идеално за мен, защото аз бях от лявата част на трибуните. Ето и снимка от това изпълнение:

Photobucket

Chris ми направи много добро впечатление. Пя много по-добре отколкото аз очаквах, държа се много готино и общува много добре с публиката. През целия концерт се опитваше да проговори на немски и на места му се получаваше. Не спираше да пуска разни лафове и да подскача по сцената. На моменти дори се търкаляше...

Photobucket

Последваха изпълнения на едни от любимите ми песни от новия албум - "42" и "Cemeteries of London", по време на която ми се счупиха ръцете от пляскане. След тези изпълнения дойде време да изпълнят един от старите си големи хитове "Yellow", придружен от много жълти лазери и светлини. Тук е моментът да каже, че светлинното шоу на групата беше уникално. Ето и една снимка от изпълнението на "Yellow":

Photobucket

Последваха изпълнения на песните "Fix You", "Yes", "Strawberry Swing", "Lovers in Japan", "Trouble" и една от най-любимите ми техни песни "Speed Of Sound". Друго си е да чуеш "Някога преди" на Миро в оригинал. Но, да се върна на изпълнението на "Speed Of Sound", което беше жесстоко. На снимката по-долу ще видите едни цветни топки, които всъщност бяха екрани по време на целия концерт. Много идейно и много стилно!

Photobucket

Много ме е яд, че не успях да запиша изпълнението след "Speed Of Sound", а именно на парчето "Lost". За сметка на това пък записах големия им хит "Viva La Vida", който последва. След неговото изпълнение момчетата от Coldplay изчезнаха от сцената, за да се появят на малка платформа насред публиката. За мой късмет тази платформабеше точно под мен, от лявата страна на трибуните. Много се изкефих, защото това е вторият път когато си купувам билет далече от сцената и вторият път когато въпреки всичко успявам да видя изпълнителя от съвсем близо (предишният път ми се случи на концерта на Celine Dion). Eто и една снимка, която направих без почти никакъв zoom.

Photobucket

На тази платформа момчетата изпяха две песни - "The Scientist" и "Death Will Never Conquer". С тези две изпълнения завърши официалната част от концерта. Момчетата разбиара се излязоха на бис, но изпяха две песни, чийто имена не знам. Цялостното ми впечатление от концерта и от групата е страхотно. Дори съм решил да си закупя последния им албум "Viva la Vida or Death and All His Friends". Записал съм общо още 3 песни от концерта. През следващите дни ще кача още две клипчета, а едно ще запазя за догодишните награди на форума и сайта.



1 коментара:

Анонимен каза...

благородно завиждам :)