За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Ciara с нов избор за първи сингъл

Ciara е променила решението си по отношение на първия сингъл от предостящия й трети албум "Fantasy Ride". Първоначалният избор "High Price" е сменен с парчето "Go Girl", в което гост е T-Pain. Не съм имал време да го чуя, но в интернет прочетох предимно негативна критика за парчето. Самият албум на Ciara е отложен от окотмври за декември месец. Да се надяваме, че въобще ще излезе тази година. Приятно слушане на парчето:

Ciara feat. T-Pain - "Go Girl"
4storing | tranz.it | rapidshare | zshare


2 коментара:

Vladito каза...

На мен лично песента много ми хареса, а не съм фен на Сиара. Надявам се да има успех след като предният й албум не успя да надмине дебюта й.
Само участието на T-Pain в почти всеки сингъл на поплярна певица напоследък ме дразни малко.

Анонимен каза...

Теб те дразни малко, а мен ме вбесява! Доста лигави неща прави тоя човек и хич не ми допада, но щом Сиарка е решила така...Go girl!