За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Britney Spears - "Womanizer" - най-накрая



Настъпи дългоочакваният момент! "Womanizer" вече е в интернет. Качеството е прилично, въпреки че върху песента на две места има таг "Music On Demand", но той не дразни. Парчето много ми прилича на "Ooh Ooh Baby" на Britney, особено в куплетите, само че е малко по-забързано и с по-футористично звучене. Като цяло ми харесва песента, предполагам, че със CD RIP дори може да ми стане една от любимите за момента. Допада ми, че по време на припева говори. Очаквах малко по-новаторско звучене от Britney и това малко ме разочарова. Сигурен съм, че ще стане голям хит. Това отгоре е официалната обложка на сингъла, която според мен е страшно добра! Приятно слушане:

Britney Spears - "Womanizer"
4storing | tranz.it | rapidshare | mediafire | zshare

8 коментара:

Анонимен каза...

Супер еееееееее :*

Анонимен каза...

Честно казано нищо интересно не е.

Анонимен каза...

Честно казано нищо интересно не е.. :x

Анонимен каза...

Бих казал глупава песен .... толкова чакане за нищо.

Vladito каза...

Песента е адски посредствена. Не съм фен на Бритни, но песен като "Break the ice" опрделено ми харесваше. Тази ми напомня за "Disturbia" и няколко подобни парчета, които се появиха наскоро. Всички са много повърхностни и елементарни. Не мисля, че Бритни ще предизвика музикален интерес този път. Предният й диск беше много по-чакан и любопитен.
А пък в обложката няма нищо интересно.

Анонимен каза...

Edinstveno videoto moje da napravi pesenta hit ina4e pesenta shte e nomer 1 v nqkolko klasacii, no nqma da e nikoga ot nai- golemite i hitove!
Oblojkata su6toe sky4na. Trqbvashe da ima qka snimka na Britney vurhy neq, zashtoto tezi za Blackout bqha mnogo zle.
Abe radvam se, 4e jelanieto i za rabota se e vurnalo, no nai- mnogo shte se radvam na qk klip :)

Анонимен каза...

chudesna si e pessnichkata, kudos + thumbs up for britney :P

Анонимен каза...

Дори на Chris Crocker песента е по-добра хаха :)