За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Новите клипове на Brandy и Sugababes за download

Photobucket

Както преди два дни ви написах в Quick News, Brandy пусна първия клип от новия си алубм "Human". Видеото е към първия сингъл "Right Here (Departed)", който според мен е размазващ и ако не сте го чули, препоръчвам ви го! Феновете на Brandy очакваха зрелищно и динамично видео, но "Right Here (Departed)" е много далече от тези им очаквания. Brandy за първи път работи с режисьора Little X. Във видеото участват брат й Ray J, както и продуцентът на песента Darkchild. Brandy казва следного за видеото си: "Концепцията на видеото представлява как аз преминавам от другата страна и се завръщам в живота на семейството си. Повявявам се навсякъде и просто им пея". Видеото е вдъхновено от филма "I Am Legend" с Will Smith и според мен е много хубаво. Посланието е много хубаво, идеята е много хубава, а за Brandy да не говорим. Приятно гледане!


Brandy - "Right Here" (Departed)
43.5 MB / .mkv / мн добро качество / BET TV


4storing | tranz.it | rapidshare


Photobucket

Да си призная не успях да изгледам видеото наведнъж. Все ми ставаше скучно в един момент. Харесва ми много частта, в която момичетата се опипват - новото момиче изглежда много секси. Песента много ми харесва, но видеото ми е твърде еднотипно. Въпреки това както вече казах момичетата са много красиви в клипа. Желая ви приятно гледане!

Sugababes - "Girls"
63.4 MB / .mpg / мн добро качество / T4 Channel

4storing | tranz.it | rapidshare

2 коментара:

Анонимен каза...

Песента на Brandy е разтърсвашта много ...Видеото е прекрасно много ми харесва,не знаех че Рей и е брат супер са!

Vladito каза...

Сингълът на Бранди го обожавам от мига, в който се появи. Дано тръгне песента и да има голям успех, защото и тя и самата Бранди го заслужават. Малко е еднообразно видеото, но замисълът е добър.
Клпчето на Шугабейбс също е забавно и адекватно за песента.