За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

MTV обявиха още две категории

Photobucket

Снощи MTV обявиха номинациите в още две категории за тазгодишните награди MTV Video Music 2008. До този момент Britney Spears, Flo Rida и Lil Wayne водят сред номинираните с по 2 номинации. Lil Wayne е вторият изпълнител, който бе официално обявен като изпълнител по време на церемонията. През тази седмица може да гласувате в категориите Best New Artist и Best Dancing In Video като кликнете върху категориите. Ето и новите номинации:

Best Pop Video

Britney Spears "Piece of Me,"
The Jonas Brothers' "Burnin Up"
Danity Kane's "Damaged"
Tokio Hotel's "Ready, Set, Go!"
Panic at the Disco's "Nine in the Afternoon"


Best Hip-Hop Video

Lil Wayne "Lollipop"
Lupe Fiasco "Superstar"
Flo Rida featuring T-Pain "Low"
Kanye West "Homecoming"
Mary J. Blige "Just Fine."


11 коментара:

Анонимен каза...

Strahotno zapo4vat nominaciite za Britney :) Sega se molq v Best new act da ima nominaciq za Leona i tq da specheli nagradata :)
A dve4kite ako sa vuv finalniq spisuk na izpulnitelite, koito shte se izqvqt na scenata shte sum mnogo shtastliv.
A nqkoi smqta li da zapisva ceremoniqta, zashtoto otkakto ot kabelartaka minahme na satelit nqmam nito edin MTV kanal :(

V каза...

Дано Кание да не спечели и пак да излезе на сцената да се оплаква! Иначе си е номер едно момчето.

Анонимен каза...

offtopic no iskam da se opla4a 4e mi banna profila toq !press bez osnovatelna pri4ina,samo deto go zatapix i toi taka se izmukna ot situaciqta.ot toq komp deto sum az sega ne moje da si vleze v profila sestra mi!mi 6to za tupotiq e tva pone izxod da mojex da natisna!

Анонимен каза...

rixtina,taka e kato se prai6 na velika na ne kogoto trqbva :D

!Press каза...

Хахаха, без основателна причина? Малко ли ти е, че си слагаш аватар дълъг 2 педи, после ми се отваряш защото ти казвам да спазваш правилата и продължаваш да се заяждаш. На всичкото отгоре си и проста и неграмотна.

Анонимен каза...

Bee_fan къде се бъркаш като никой не те е питал?Въпроса ми не беше отправен към теб и не се правя на велика!Просто пробвах различни видове подписи и този излезе по-голям и щях да го махна,но не позволявам никой да ми заповядва пък било то и администратор на някакъв сайт!Аз,или той се прави на велик???Сега дори и изход не мога да натисна...нямам думи!Тука не съм само аз и други си влизат в профилите!Bee_fan още веднъж не ти искам мнението!

Анонимен каза...

Да ама както виждаш тебе никой не те пита :Р

!Press каза...

Навсякъде този който стои над теб ще ти заповядва, имам това право като админстратор и работата ми е да следя за спазването на правилата, а твоя е да ги изпълняваш, не да ми се правиш на интересна: "Ще си го махна щото аз искам". А ти докато се правиш на велика, аз съм по-велик от теб и изобщо не ме интересува колко души ти влизат от "тука", да си мислила за това преди да си започнала да се заяждаш с мен.

Анонимен каза...

jalko 4e chris breezy go nqma v tazi kategoriq i ima malki shansove sre6tu lil weezy.samiq chris kaza 4e e na varha na igrata si,no puk spe4eli 5 nagradi na teen choice awards a i riri mu stiska papkata v jakuzito :D vijte http://www.chrisbrownweb.com/blog/wp-content/uploads/2008/08/cbriri.jpg

Анонимен каза...

Smela jena e Rihanna :))

P.S.: Nqma ni6to lo6o v tova, 4e Chris ima pupa, a i dvoikata pokazva, 4e pred liubovta nqma pre4ki

Ami az sum mnogo dovolen ot spe4elilite, zashtoto haresvam Gossip girl & Chris, no nai- mnogo se radvam za nagradata na Jessica Alba!

Анонимен каза...

koga to4no e nagrajdavaneto