За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Anastacia с нов сингъл

Photobucket

Е, отново съм си в София и се захващам с нови ъпдейти. Преди да ви кажа това-онова за Anastacia и това, което й предстои, искам да ви напомня, че новият дизайн на сайта ще бъде онлайн на 25 август, вечерта! Той ще е напълно различен от сегашния и ще бъде своеобразното откриване на новия музикален сезон, през който ни очаква повече от страхотна музика. Stay tuned!

А сега за Anastacia! Тя се завръща с нов албум на 24 октомври, който носи заглавието "Heavy Rotation". Първият сингъл от него се казва "I Can Feel You" и ще излезе на физически носител на 10 октомври в Европа. За радост на феновете обаче, парчето бе ексклузивно представено по радиото вчера и вече разполагаме с радио рип, който може да си свалите от този пост! Клипът ще бъде заснет следващата седмица в L.A. от режисьора на "Umbrella" (Rihanna) и "Overprotected" (Britney Spears). Парчето не е със същия заряд като предишните пилотни сингли на Anastacia, но според мен е много приятно. Много се радвам да чуя отново гласа й в нова песен. Надявам се да изкара страхотен албум! Приятно слушане на сингъла:

Anastacia - "I Can Feel You"
4storing | tranz.it | rapidshare |zshare



2 коментара:

Деница Иванова каза...

Първо много се радвам че след толкова време най-накрая има нещо ново от Анастейша ,защото я обожавам! Много ти благодаря и на теб че качи нещо ново и някаква информация за любимката ми ,откога се надявам...Ще съм ти страшно благодарна когато излезе нещо друго ново от нея ако качиш в сайта. За мен тя е невероятна и песента с повече слушания все повече ми харесва ,по -различна е от предишните и песни ,но е хубава нямам търпение да излезе и клипа. Тази песен ми напомня повече за песните от първите и два албума и нямам търпение да чуя и другите и нови неща.:)

Анонимен каза...

Ураааааа. Леле от кога я чакам тази жена да се завърне :) Песента според мен е страхотна ;) Ох много се радвам, че този глас се завръща :)