За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Миро (КариZма) - "Нирвана"

Миро от "КариZма" пуска чисто ново парче от новия си албум "Омиротворен", който се очаква да излезе съвсем скоро. Сингълът е с участието на Mike Johnson от 2-4 Family и носи заглавието "Нирвана". Парчето е много интересно и приятно. То ще прозвучи за първи път в 15 дискотеки довечера и утре вечер точно в полунощ като поздрав от Миро за неговите почитатели. Е, същинската премиера на песента за публиката все пак ще бъде тук и сега. Желая ви приятно слушане:

Миро feat. Mike Johnson - "Нирвана"
4storing | tranz.it | rapidshare

4 коментара:

Анонимен каза...

Par4eto e trepa4! Pove4e mi haresva ot Gubiq kontrol i Call on me. 10x za pesenta :)
Vpro4em dali se namira i nqkakuv variant na call on me razli4en ot TV ripa ot konevrta na Rihanna, kogato q podgrqvashe? Abe 4oveka prai hybavi pesni, no ne6to bez Galka Malka ot Karierizma ne6to ne privli4a mnogo vnimanieto. Nqkkasi durjanieto my sam e mnogo bezli4no

Анонимен каза...

mersi mnogo gfan!!!

a njakoi da znae kyde moga da namerja 'call on me'?!!?!?

nikyde ja njama!!!!

Анонимен каза...

Наистина много интересна и приятна песен. Мисля че ще изкара добър албум ;]

Анонимен каза...

Ами на мен ми хареса горе долу от първо слушане. Ако го чуя още няколко пъти може да ми направи по-голямо впечатление :)