За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Pussycat Dolls представиха нов синъл на живо

Photobucket

На 20 май момичетата от Pussycat Dolls гостуваха във вечерното шоу на Jimmy Kimmel, за да представят новия си сингъл "When I Grow Up". Изпълнението не беше лошо, но въпреки това не съм доволен от тяхното завръщане. Техният стил си е все същия, все едно гледам как пеят парче от предишния си албум. Отново пее само Nicole, а другите са като танцуващите й беквокалистки. Не ми харесва, че нямат никакво развитие. Парчето с повече слушане ми хареса, но се надявам да има и по-силни в албума. Следващото изпълнение на сингъла ще бъде на MTV Movie Awards. Желая ви приятно гледане:

Pussycat Dolls - "When I Grow Up" (Live at Jimmy Kimmel)
4storing | 4shared | youtube

6 коментара:

Vlad каза...

na men izpulnenieto mi haresa mnogo daje, trqbva da kaja 4e ne misleh 4e e vuzmojno no sa po seksi ot sqkoga, no da nqma nikakvo razvitie. kakte be6e trugnala karierata na jessica misleh, 4e pone tq 6e propee su6to no uvi, moje bi po natam :)

Анонимен каза...

Не е кой знае какво испълнението им,апък и песента е смотана и както обикновено само Никол,пее ако е и за напред така начи ще е тъп албума...............

Senzafine каза...

.... to dori dvijeniqta im sa kato tezi v predi6nite tanci..

Анонимен каза...

Не знам защо, ама тази песен страшно много в припева ми прилича на тая на Chris Brown и Lil Mama!!!
Вного тъпо изпълнение!Никакво развитие!Подкрепям!То едвали изобщо някого ще покажат нещо различно!А и сега като са вече 5 ми изглеждат по-безинтересни!Някак си се сливат с останалите момичешки групи!Като беха 6 поне численно се отличаваха!
Тази песен ми се струва като началито на краят!Е дано не е така!Само времето ще покаже!Стискам палци!

Анонимен каза...

Аз не съм съгласен с G'Fan! :) Според мен тая песничка е супер яка и няма общо с предишният албум. Изпълнението им беше страхотно (всъщност като казвате, че танците били същите като в предишните клипове и идея си нямам за какво точно говорите, но аз от 9 години вече танцувам и определено тази им хореография е мн по-различна, по-агресивна и по-стегната като движения, от всичко предишно, а вие ако очаквате нещо екстремно, невиждано и атрактивно - отидете на цирк и гледаите акробатични номера (: ) За това, че само Никол пее... във всяка една група има лидер, при тях това е Никол. Мелоди-йката припява от време на време и другите правят квото могат.
Чудно ми е ако пееха всичките... сигурно и тогава би имало недоволни, от това че някоя не пее толкова добре като другите. Доста хора критикуват в последно време все едно са големи разбирачи :) както аз ги наричам "Перез-Хилтън поколението" - дебели, грозни и прости... и винаги обиждат другите :)

Анонимен каза...

Изпълнението беше върха,а песента е просто уникална ;)