За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Нова българска музика

Photobucket

В българската поп музика има леко раздвижване. Цели три нови сингъла са на път да се завъртят по родните медии. Първият от тях е на Аксиния и се казва "Пепеляшка от града". Текстът и музиката са на Миро от КариZма, с чийто глас започва песента. Не мога да определя дали песента ми харесва, или не. Клипът определено не ми харесва, въпреки че самата Аксиния е страшно красива. Преценете сами за себе си парчето:

Аксиния - "Пепеляшка от града"

Следващата нова песен е на Мариана Попова и се казва "New Religion". За музиката на това парче също е отговорен Миро от КариZма. Българският текст е написан от Ивайло Вълчев, а английският от Елина Гаврилова. Българската версия се казва "Каква любов". Песента е общо взето приятна, но Мариана Попова не показва с нея никакво развитие. Много ме дразни този приказен мотив в нейната песен, и в песента на Аксиния, който произлиза от автора Миро. Много клиширано. Приятно слушане:

Мариана Попова - "New Religion"

Третата нова песен е на Руши Видинлиев и се казва "Post Sleep". Парчето е втори сингъл от четвъртия му албум, който също носи заглавието "Post Sleep". Дискът ще се появи през месец юни. Парчето е в новия стил на Руши, по-алтернативно звучене. Клипът въобще не ми харесва. Песента не е в мой стил, но не бих казал, че е лоша. Горе може да видите и обложката на албума му. Приятно слушане:


4 коментара:

Анонимен каза...

С риск да съм супер нахален може ли да помоля да качите песните и другаде, че от тук не мога да ги сваля. Много благодаря иначе за труда. На мен песента на Аксиния ми допада доста, слушах я в mp3.bg.

Анонимен каза...

На Руши песента не ми харесва..много е объркана и странна.На Марияна Попова е хубава, ама мелодията е много скучна. На Аксиния ми хареса най-много :) Само, че малко не долавям смисъла...две момичета ли има или едно?... :D

Vlad каза...

toku 6to gi smiknah i o6te ne sum gi preslu6al kato horata, no da kaja pozdravleniq za noviq share, za sekundi se svliha

Vlad каза...

aksinia i mariana popova - mnoog qki pesni, rushi za jalost mnogo zle. verno e haoti4na pesenta :DD