За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Alanis Morrisette - Flavors Of Entanglement (2008)

"Flavors Of Entanglement" е седмият студиен албум на канадско-американската изпълнителка Alanis Morrisette. Носителката на 7 награди Grammy е популярна най-вече със синглите си "Ironic" и "Uninvited". Най-новият й сингъл се казва "Underneath" и е написан от самата Аланис. От списание "Blender" обявиха песента за доста скучна и безлична. За жалост доста от музикалните критици са на това мнение и парчето не се радва на кой знае какъв успех. По моето скромно мнение песента е с интересен текст, но не особено хубава мелодия. Не съм имал време да изслушам целия албум, затова не мога да направя подробна рецензия. Мога обаче да ви предам думите на изпълнителката относно новия й албум. Тя го описва като "комбинация от всичко, което ме интересува музикално, включително и хип-хоп бийтове". Според нея албумът е танцувален т.е. определено е доста различен от първия сингъл. Интересно ще ми е да чуя и останалите песни. Приятно слушане:

4 коментара:

Анонимен каза...

Slushah albuma, no ne me grabva. Jalko

Анонимен каза...

албумът е страхотен. жалкото в случая е колко много хора не мога да асимилират творчеството на аланис. лично за мен албумът трябва да спечели някаква награда. :)

Анонимен каза...

Преслушах албума отгоре-отгоре, но като за първо "слушане" има някои доста симпатични песнички. :) "Not As We" ме грабна веднага! Адски въздействаща! Поне за мен. :) Имаше и други песни, които от първо слушане ме грабнаха, но тази просто ме разби! Красота! :) G`Fan, хубаво е, че все пак качваш и такива неща. :)

Анонимен каза...

Албумът наистина е НЕВЕРОЯТЕН! Много се радвам, че Аланис се появи отново и то с нещо толкова стойностно! Любими са ми Not As We, Straitjacket, Tapes, Moratorium...всъщност, няма песен, която да не харесвам!