За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Matt Pokora - MP3 (2008)

Matt Pokora е един от най-популярните френски поп изпълнители. Мнозина го наричат френският Justin Timberlake и може би са прави... С новия си албум, оригинално озаглавен MP3, което означава Matt Pokora 3 т.е. трети албум, Мат се насочва към европейската публика. На помощ в мисията му да постигне интернационална популярност се притича самият Timbaland, който е отговорен за първия сингъл "She's Dangerous". Той стои и зад други песни в албума като "Catch Me If You Can", "No Me Without You" и "Like A Criminal". Друг известен международен продуцент, който е работил по албума и по-специално по песните "Tokyo Girl" и "Don't Give My Love Away" е Ryan Leslie - човекът, който стои зад "Keep Giving Your Love" на Beyonce и "Me & U" на Cassie. Приятно слушане:

01.Dangerous (feat. Timbaland and Sebastian)
02. Catch Me If You Can
03. Don't Give My Love Away (feat. Ryan Leslie)
04. No Me Without U
05. Treason
06. Internationalude
07. Tokyo Girl
08. They Talk Shit About Me (feat. Verbz)
09. Quitte à Me Jouer (feat. Kore)
10. Forbidden Drive
11. Climax
12. Why Do You Cry
13. Like A Criminal
14. Sur Ma Route


СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ ТУК:
4storing | tranz.it | sharebee

5 коментара:

Анонимен каза...

Ooooooo,mnogo blagodarq za albuma,az mn go haresvam tozi pi4,dano postigne golqm uspeh.Misleh,4e v skoro vreme 6te ka4va6 samo stari albumi i vaob6te po-stara muzika...iznenadana sam priqtno kakto vinagi:)ivi_25

G`Fan каза...

Нее, аз продължавам да качвам най-новата музика, просто през тази седмица като екстра ще има и по-ретро неща по случай рождения ден на сайта. Става въпрос за постовете, които са с етикет Birthday Week.

Анонимен каза...

Мерсиии много. Отвчера го търся. Сега ще го чуем. Dangerous кърти отвсякъде.

Анонимен каза...

par4eto my novoto s timbo ne e lo6o na men mnogo mi haresva prili4a na justin no nqma glas kato negviq

Анонимен каза...

Stiga be hora,za6to vsi4ko go napadat,4e iska da prili4a na Justin.Ako se zapoznaete sas staroto mu tvor4estvo,nqma ni6to ob6to s tova na Justin.Dvamata imat razli4ni stilove,prosto v klipa moje bi ima malki doblijavaniq.Ima stra6no mn izpalniteli po sveta,vseki po4itatel moje da otkrie nqkakvi priliki,no ne ozna4ava,4e e naro4no.A sega blizkite dni saita e unikalennnnnnnnnn,napravo e varha,bravo:)ivi_25