За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Music Idol 2 започна

Предполагам всички знаете, че тази седмица започна вторият сезон на формата Music Idol в България. До момента по телевизията са излъчени три епизода, включващи кастингите от Русе, Варна и Бургас. Разликите с миналогодишния сезон за безброй и ако трябва да съм честен са все отрицателни. Продуценти на предаването тази година са Иван и Андрей, а не Слави Трифонов. Журито също е в чисто нов състав - Вили Казасян, фолк дивата Есил Дюран, българката от "No Angels" - Люси Дяковска и един от собствениците на SME Димитър Ковачев - Фънки. На кастинга във Варна Люси бе заместена от руката мегазвезда от български произход Филип Киркоров. Друго интересно около предаването е доста високият му рейтинг - първият епизод е бил гледан от над 1.5 милиона зрители. Не бих могъл да прогнозирам дали тази цифра е спаднала или точно обратното по отношение на следващите епизоди, защото предаването хем е пълна трагедия, хем е най-хумористичното тв предаване, което някога съм гледал.
Много се говори, че в България музикалните таланти са в изобилие. Е, от това, което виждам на тези кастинги, това е доста грешно твърдение. Аз не чух някой, който поне малко да ми хареса как пее. Не чух някой, който да има поне малко потенциал да се превърне в звезда. Миналата година положението не беше така. Имаше си доста кандидати, които пееха добре. Тази година е пълно с клоуни, с хора, които нито знаят как да изглеждат добре, нито могат да пеят, нито знаят как да се представят. В журито нещата стоят по абсолютно същия начин. Изборът на членовете му според мен е крайно неподходящ. Да започнем от Вили Казасян. Този клет човечец изглежда толкова отегчен от работата си там, сякаш всеки момент иска да стане и да отиде да си легне да дремне малко. Да не говорим, че докато се изкаже и то свършило предаването. Есил Дюран се опитва да имитира Глория, правейки "професионални заблежки". Люси Дяковска според мен се държи най-адекватно, хем че съм сигурен, че не й е лесно от Германия да се прибере в родината си и да се потресе по такъв ужасяващ начин. Колкото до Фънки... Хем ми е симпатичен заради директния и остър език, хем ме дразни защото понякога просто прекалява с неуважението си и е необективен само, за да си защитити измислената роля на Саймън от "American Idol". Общо взето това е моето мнение за втория сезон на предаването. Интересно ми е да чуя вие какво мислите по въпроса. Затова ще следя с интерес коментарите. Разбира се може да оставите своето мнение и в официалната тема за Music Idol 2 във форума. Ако ви е интересно предаването може да посетите официалния му сайт като кликнете върху линка.

G`Fan

13 коментара:

Анонимен каза...

Съгласна съм с повечето неща от поста, наистина мн малко хора звучаха с потенциал, а предаването се превръща в Идола на клоуните, вече не е смешно да ходиш и да пееш някакви простотии с ужасен глас,но хората не го разбират явно. Иначе снощи имаше нещо уникално - борец 100 килограмов който пееше Селин Дион защото на тази песен му идвало да заплаче, беше голям парадокс :Р

Анонимен каза...

Общо взето на мен ми харесва предаването.Мисля си,че е забавно и смешно.Първите епизоди са ги направили предимно с откачени хора,които нямат реална представа за себе си и възможностите си.Дано в следващите епизоди се появят много по-талантливи младеже,че иначе ще е лошо.

Анонимен каза...

Миналогодишното издание по ми допадаше. На кастингите някак беше по-забавно, не само с различните идиоти, които се явяваха, но и със закачките между журито и водещите.
Относно дефицита на таланти, аз мисля, че просто в момента не ги показват, защото ще ги гледаме по-нататък.

Анонимен каза...

Ама добре, как може да съдите за "талантите на България" от това, което се излъчва?!?? Не се ли сещате, че това, че показват само хора, които не могат да пеят, далеч не означава, че повечето от явилите се са такива? Просто явно такава им е политиката тази година! Решили са, че е супер готино и ще е супер шоу да показват непрекъснато хора, които нямат реална представа за себе си и уменията си, и как някакви "БГ звезди" ги спукват от гаври заради това. Затова е и оня Фънки, дето никой не го беше чувал преди Music Idol - щото видели, че американците си имат Саймън в журито, и айде, и ние да си имаме Фънки. А и нали имаше предварителна селекция (със Свилен от Остава и т.н.), що тогава те са пуснали тия хора да се явят на кастинг? Мислите, че не са разбрали, че не стават за певци?! Хах, да, бе... Миналата година обяснението в такива случаи беше, че от време на време нарочно пускали по някои по-абсурден, за да "разведрят" журито. Ама тая година само такива показват! Как може да вярвате, че "много малко хора са с потенциал" и т.н.?! Може действително тази година да са се явили по-малко наистина талантливи хора, но това нито вие може да го знаете, нито аз. Излъчваното от кастингите не може да ни даде реална представа за това, каква е била ситуацията в действителност, още по-малко от това да съдим за качеството на певците в България. Абе, к'во си говорим, това е шоу, всички като че ли го забравят това... Шоу, т.е. трябва да е интересно, да има някаква сензация, някаква интрига и прочее простотии, щото нали българинът се радва на т'ва. Нали затова беше и онова тъпото предаване с двойките, дето си изневеряват на няк'ъв остров. Нали затова си имаме и "готина" жълта преса. Това, да помогнат на някой наистина талантлив певец да осъществи мечтата си, далеч не е най-важната цел на тези от Music Idol. Ако беше така, щяха да сложат по-свястно жури (в тази връзка, мисля, че Йорданка Христова беше подходяща), щяха да допускат до кастингите само хора с някякъв потенциал, ако ще и малък, и така. Да, ама не. :)

Анонимен каза...

Tova izdanie na music idol e prosto ujasno.Minalata godina pone jurito be6e gore-dolu dobre podbrano-vsi4ki bqha muzikalni izpalniteli i za ramkite na bg dokazani s nqkoq druga dobra pesen.Taq godina jurito imam 4uvstvoto 4e ot cirka sa go vzeli.Esil Duran za sega pone ne drazni tolkova.Toq Vili mi napomnq za docent Vu4kov i ne moga da go gledam kak se plum4i.Tazi ot All Saints ne sam q precenil o6te,no opredeleno o4akvah mnogo pove4e za zvezda kato neq-nqma nikakva viziq i samo se hili tam kato pobarkana.Za onq tuflek-Funki li e,Punki li e-otvrat.Izob6to ne mi e qsno kak go tarpqt teq hora da gi obijda taka,az akko sam tam sha go osadq.Izob6to nikoi ne go poznava koi e,a pak ne spira da obijda-mi da se vidi kav plonder e parvo i togava da gleda drugite...Ot tova koeto vijdam za izqvqvashtite se-ami mai music idol 3 nqma da ima.To kak edin ne vidqh da pee,samo oligofreni.Onq kadeto imitirashe Michael Jackson ne moje6e da govori,kakvo ostava da pee.Da ne govorim za momi4eto koeto izpq Without You na Mariha Carey:i to kak q izpq-na oligofrenski...Izob6o palna skrub,4udq se sa pla4a li ili da se smeq.I ne mi e qsno kak moje postoqnno da se hvarlqt na pesni ot roda na-my heart will go on na Celine,na pesni na Michael Jackson i drugi takivi legendi,napravo e sme6no-to pesenta na Celine o Titanik,ne znam na6ite estradni pevici i Lili Ivanova dali sha q izpeqt,kakvo ostava za teq nekadarnici.Mnogo zle ako tova sa ni mnogoto talanti pove4e balgarska muzika nqma da slu6am izob6to. _fear

Gangsta Girl каза...

На мен до извесна степен ми харесва новото издание на music idol самоче този е малко по-тъп,от миналия айдъл.Особено ония шишко де влезна и funky го изгони още преди да е пял,после пя адски фълшиво (идиот)
За фънки мога да кажа че се прави на голям терикат и се мисли за кои съм аз то не се види от земята ама ще ми се прави на ...
напълно или по точно тотално ме дразни идва ми да одаря телевизора и да го махнат тоя боклук от там.Свиня к'во друго чак пък гледат за визията на човека както каза една от там ''не са ли тръгнали да търсят глас,ми гледат човека'' айде за слаб/дебел да ама чак пък дрехите или пък че има криви зъби нещо такова прекаляват.Подкрепям G'fan за есил дето се прави на Глория,за фънки нищожество,ония Вили само той дето е личнос с оная Люси .Люси и на мен най-много ми харесва как се държи,тя поне гледа таланта а не красотата :D:D
та така че много тъп music idol! :):)

Villy каза...

Аз съм напълно съгласна с мнението на Гошо. Миналата гоидна беше по-интересно, колкото и да не харесвам Слави и Глория, беше сто пъти по-добре с тях. Есил Дюран я мислех за интелигентна жена, но взех да си променям мнението. Само Люси като че ли си върши работата. На дядо Вили му е все едно кой ще пусне,а Фънки е прекалено краен, което колкото и забавно и смешно да е, прекалява понякога. Имам чувството, че само се подиграват с хората,жалко че са си изхабили нервите да седят и да чакат. Да се надяваме, че по-нататък, когато почнат концертите ще бъде по-добре :)

Анонимен каза...

Аз съм сигурен, че са се явили много талантливи млади хора, но по ТВ-то дават излагациите и нормално, защото на всеки ще му е по интересно да се посмее, точно за това са подбрали да излъчат само най-куриозните случай.

Анонимен каза...

Jyrito e qko i da produljava da am4ka tezi, koito o4evidno ne stavat dori i za da si izhvurli6 i sopola vurhy tqh(malko silno, no naitina ot kude imat takovo samo4yvstvie?!)

Vlad каза...

hora spored men ne e da nqma talanti v bg prosto sega pokazvat samo sme6nite ne6ta poneje te vdigat reitinga, moga da se hvana na bas 4e e imalo mnogo qki hora koito ne sa pokazali za da ni iznenadat. :) a puk za jurito, men me kefi i esil diuran trqbva da kaja 4e po4ti ne znaeh koq e no mnogo dobro vpe4atlenie mi napravi. ina4e e ultra zabavno pa-ra-ra-ba-ba-ma-ma-me-ne-me-me-me-ne-ne-ma-ma-me-em-am-ame-ne-nba-ba-mrme-mrb-ema :DDD

Vlad каза...

e o vnimavaite s komentarite da ne grumneme nali!!!

G`Fan каза...

Не, че няма таланти в България. Просто може би не са се явили на кастинга. Аз не виждам логика редом с излагациите да не показват поне по един двама, които наистина са добри. А до тук такъв и един не видях. Сега ще гледам 4ти епизод, дано да има нещо интересно и стойностно!

Анонимен каза...

Трябва да проверя:)