За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

American Idol Season 7: The Best Boys

Знам, че през изминалите две години съм споменавал само победителите от "American Idol" и не е ставало дума за самото шоу, но тази година това няма да бъде така. Може би защото следя новия сезон от самото начало и мисля да е така до финала му. Седмият сезон на "American Idol" вече е в разгара си и са останалите първите топ 20 финалиста. Четирима бяха изгонени миналата седмица, още толкова ще ги последват през тази. Аз вече си имам около пет фаворита - две момчета и три момичета. Днес ще ви представя двете момчета, защото епизодите на шоуто вървят така - първо пеят момчетата, в следващия епизод момичетата. И двамата ми фаворити се казват David.
Момчето на първата снимка се казва David Hernandez, на 24 години е, роден е в Glendale, AZ. Изпълнителите, които харесва и от които се влияе са Stevie Wonder, Alicia Keys, Michael Jackson и др. През първата седмица на концертите участниците трябваше да представят песен от 60те години, а през втората седмица от 70те. През първата седмица той представи песента "Midnight Hour" на Wilson Pickett. Не я бях чувал до сега, но в момента си я тананикам доста често. През втората седмица Дейвид избра песента "Papa Was A Rollin' Stone"на The Temptations.
Момчето на втората снимка се казва David Archuleta и определено е един от фаворитите ми за победител. Момчето е само на 17 години, родено е в Murray, UT и се яви на кастинга в Сан Диего. От тогава е станал любимец не само на журито, ами и на цяла Америка. Негови любимци пък са Stevie Wonder, Bryan Adams и Natalie Cole. Песента от 60те, която той представи през първата седмица се казва "Shop Around" и е на The Miracles. Песента не ме кефи особено, но неговото изпълнение е жестоко. Тази седмица Дейвид представи и своята песен от 70те години. Сигурен съм, че я знаяте - "Imagine" на John Lennon. Изпълнението беше меко казано велико и дори разплака най-красивият член на журито Paula Abdul.
Предоставям ви mp3-ки от изпълненията и линкове в youtube, където да ги гледате онлайн. Очаквайте тези дни поста за момичетата... До тогава се надявам да се присъедините към официалната тема за American Idol Season 7 във форума като кликнете тук!

David Hernandez - "Midnight Hour" (седмица 1)
MP3 | youtube

David Hernandez - "Papa Was A Rollin' Stone" (седмица 2)
MP3 | youtube

David Archuleta - "Shop Around" (седмица 1)
MP3 | youtube

David Archuleta - "Imagine" (седмица 2)
MP3 | youtube


9 коментара:

Анонимен каза...

Oshte kato skivah snimkata my tuk mi stana adski simpati4en, a sled kato 4yh izpulneniqta my prez purvite dve sedmici opredelno ve4e mie favorit i dori go o4akvam v kraq na godinata s albym sled akto spe4eli :) - David Archuleta

Анонимен каза...

nikoga ne sym e interesuvala ot American Idol, no iskam da te pozdravq za aktivnostta! Po 3-4 pyti na den vlizam i to4no dnes vseki pyt kato vlqza ima po ne6to novo :))) Dano se zadyrji taka sait4eto.

Анонимен каза...

Не съм се и съмнявала, че ще си харесаме едни и същи!:) Аз харесвам повече големия Дейвид, защото начина, по който пее ме побърква! Но детето също е чудесно и според мен има огромни шансове да е новият идол. Очаквам да ти видя любимите мацки. Аз си имам повече любимки там с ясно изразени две лидерки. :)

Анонимен каза...

David Archuleta is so cute :) I'm in luv!!!

Анонимен каза...

Приличат на гейове.

Алекс каза...

Ох миналия сезон на American Idol го изгледах целия и много ми хареса! Този път малко се забавиха с торентите, но гледам сега ги има...ще наваксам този уикенд. Иначе не се съмнявам, че сезона пак е супер як. А тая боза Music Idol.. много се дразня така като вземат чужди формати и ги налагат на простотията българска...

Анонимен каза...

Ее, каква е тая дискриминация?! :D
Сложете mp3-ки и на David Cook - според мен той също е много добър (да не кажа по-добър от тези двамцата) :)

Анонимен каза...

много интересно, благодаря

Анонимен каза...

защо не:)