За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Janet Jackson - Discipline


Ето го и дългочоочаквания албум на Janet Jackson "Discipline". Дано ви хареса и приятно слушане.:}
Janet Jackson - Discipline
Mediafire|4storing
~DiDi~

9 коментара:

Анонимен каза...

Заспах. Тая пее много умряло и е безгласна

mad_van каза...

ahahahhahahah, tova opredelneno ne e celiq album, a po-malko ot polovinata :D

Анонимен каза...

mnogo smotan album. ne mi haresva hi4.

Анонимен каза...

Вие се сетихте най-после нещо да пуснете в тоя сайт.Ако може сменете анкетата,че и мен ме кефят пък ми омразна само за тези награди.
И искам да ви помоля да качите видеото на lil mama end chris brown & t-pain-shawty get loose
албума е ужасен направо нямам думи :(:(

Gangsta Girl каза...

и на мен не ми харесва албума очаквах повече от janet но явно съм се излъгала :(:(

Анонимен каза...

Unikalno slab album

Анонимен каза...

Na men albuma mi haresa i to mnogo,ima nqkoi slabi pesni koito ne mi haresvat no kato cqlo stava.Za smetka na slabite pesni-FeedBack,So Much Betta,2Nite,Rollercoaster i Discipline sa mnogo qki,a i interludite gi biva.

Анонимен каза...

Много е добро албумчето.Останах неочаквано очарован от него!
Няма слаби песни!!!

Анонимен каза...

Благодаря Диди!