За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Нови Неща


След като вече надявам се сте чули прекрасния албум на Natasha Bedingfield, ето че ви предоставяме и три бонус песни. Лично на мен много ми харесва Cheer Me Up. Enjoy! :P

Natasha Bedingfield - 3 Bonus Tracks
4storing|Sharebee

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Не знам дали си спомняте кои са Danity Kane. Ако да браво на вас, ако не това са пет момичета известни с песента си Showstopper. Преди няколко дена изтече нова тяхна песен, която ще бъде включена в предстоящия им албум. Ето я и нея....:}

Danity Kane - Damaged
4storing|Sharebee

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Послесните новини, които имам за Ashlee са, че на 05.02.2008 трябва да излезе специално CD с три нейни нови песни. А албума и се очаква края на март, началото на април. Ако още не сте гледали клипа към първия и сингъл, може да го направите сега.:P

Ashlee Simpson - Outta My Head (Ay Ya Ya)
Youtube|Dailymotion
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Прочетох доста позитивни коментари за песента на Ashanti, като натистнете на картинката по-горе може да видите официалната обложка. Клипът към песента ще бъде сниман тези дни, а албума и озаглавен "The Declaration" излиза на 3 юни. :}
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

В един от коментарите прочетох, че искате бонус песента на Carrie Underwood. По-надолу ще намерите линк (ще бъде качена скоро). А докато са забавихме с качването на това бонусче, изтече нейн нов клип, който също може да видите по-долу.

Carrie Underwood - All American Girl
Youtube|Dailymotion
Carrie Underwood - Sometimes You Leave
4storing|Sharebee

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Има един много готин французин, който вади невороятни песни. Ето и последното от него продуцирано от Timbaland. Насладете му се.... С третия си албум "MP3", той е решил, че иска да покори света, не само Франция= ;)

M.Pokora - She's Dangerous
4storing|Sharebee
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

За малко да забравя, изтече нова песен на Бритни. Не е в много добро качество, кавър на All That She Wants на Ace OF Bace. Приятно слушане! По последна онформация, следващия клип на Бритни ще е или Hot As Ice или Break The Ice.:}

Britney Spears - All That She Wants
4storing|Sharebee




7 коментара:

Анонимен каза...

Кавъра на Бритни е ужасен хаха направо няма сравнение с оргинала хахаха...само разваля песента Бритна..

Анонимен каза...

Da i az sam saglasna,na men sa6to ne mi haresa pesenta na Britney,za razlika tezi na Natasha.Klipa na Ashlee Simpson e malko stranen,no e qk,a tozi na Carrie Underwood sa6to mi haresa.Nikoga ne sam vqrvala,4e county-to moje da zvu4i taka krasivo i priqtno:)

Анонимен каза...

Дори и кавър не може да се нарече - използван е само припевът. Оригиналът е в пъти по-добър. Ace Of Base са причината да я има Бритни, а тя е на много ниско ниво в сравнение с шведите.

Vlad каза...

vie se bazikate s mene. 4e britni e bezdarna, bezdarna e. 4e ne moje da pee ne moje. 4e e suer zle kato 4ovek super zle e. NO e bila predi 5 godini o6te Ace of Base. Kolko hita imat Ace of Base i kolko ima Britney. Obojavam Ace of Base no sa sredno statisti4eska ednodnevka s edin golqm hit i nqkolko dopulnitelni pesni. Britney za jalost moje dvoen disk sus No1 pesni da izdade. Moje da ne sa vurha ili ... no sa bili No1!!! Pone az taka mislq. 6te napravq edno prou4vane mejdu sukvartirantite mi (v UK) te sa ot razli4ni stranni dali sa 4uvali vsi4kite Ace of Base.

Анонимен каза...

Boje kolko ste zle Britney prosto e napravila pesenta nqma da q izdava ne osporva, 4e e po-dobra ot Ace Of Base. Ebati kakvo go napravihte kato 4e li Britney e izqla vsi4kite vi lubimi izpulniteli. Ako ne vijdate ima i drugi novini osven tazi za Britney! Ama ne kato ima Britney ako nqkoi ne q izkomentirame,obidi ili napsuva nqma da e toi. Aide zasremete se malko! Dostatu4no e da napi6ete ne mi haresva kakvo e napravila s pesenta....

Анонимен каза...

Да наречеш Ace Of Base "еднодневка"... показвате ниска музикална култура. Групата все още държи рекорда за най-продаван дебютен албум - 23 милиона копия...

Анонимен каза...

na men kavurut puk mn mi haresva!!! Britney e postignala mn ima tolkova mn hitove i az mislq 4e 6te ima o6te dosta.Vupreki problemite si v li4niq jivot tq ne prestava da pee,snima klipove i t.n. karierata i vurvi samo nagore