За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Promo Only Mainstream Radio January (2008)

В САЩ всеки месец се разпространяват различни промо дискове за различните радио формати. Сега ми попадна промо дискът с парчета за януари 2008, който е изпрате към комерсиалните mainstream радиа. Песните в този диск ще бъдат официално издадени по радиата през януари. Добрата новина е, че снощи се прибрах в България и съм качил песните в data.bg. Надявам се това да ви улеснява! Приятно слушане:

5 коментара:

Анонимен каза...

Mersi mnogo ima qki pesni4ki!!!

Анонимен каза...

emi mn hubavo ama ne moga da si pusna pesni4kite

Анонимен каза...

si4ko e super samo ako moje gi pravi pesnite da mojem da gi svalqme i po otdelno i na vednaj kato cql album prodaljavai vse taka

Анонимен каза...

05. Plies (feat. Akon) - Hynotized e super qka az q slusham ot dosta vreme ima i video

Анонимен каза...

Nqkoi moje li da mi kaje dali prodavat DVDto na Justin Timberlake v Bulgaria