За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Celine Dion - Eyes On Me (Maxi Single 2007)

Celine Dion е готова с втория си сингъл за Англия и Европа. Тя е избрала песента "Eyes On Me". Според мен тя е една от най-добрите песни в албума. За САЩ втори сингъл ще бъде една от любимите ми песни - "Alone". Но да се концентрираме върху европейския сингъл. Макси сингълът ще излезе първата седмица на новата година. На 14 февруари пък Celine започва световното си турне в подкрепа на последния си албум "Taking Chances". Тя ще изнесе 108 концерта и съм ужасно щастлив, че ще мога да я гледам на живо във Франкфурт на 14 юни. Надявам се да ви хареса макси сингъла към "Eyes On Me", приятно слушане:

1. Eyes On Me (Ashanti Boys Club Mix)
2. Eyes On Me (Album Version)
3. Taking Chances (I Soul Mix)

СВАЛЕТЕ ОТ ТУК:

mediafire | sharebee | 4storing

3 коментара:

Анонимен каза...

Eyes on me ще е сингъл само за UK&Ireland.За останалия свят втори сингъл ще бъде тъпото парче A world to believe in. Alone пък въобще няма да бъде издавано на сингъл. Сори, че Ви разочаровам.

G`Fan каза...

"Eyes On Me" ще е втори сингъл тук в Германия...

5-ko каза...

Имам нова информация - Alone ще е втори сингъл за всички страни в Европа без Англия и Ирландия където стори сингъл ще е Eyes on me.A world to believe in си остава следващ сингъл за останалия свят. Това много ме озадачава още повече че не мога да намеря и никаква информация за видеата на Alone и Eyes on me.