За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Изтече нова песен на Eminem, Dr. Dre и 50 Cent

Eminem, Dr. Dre & 50 Cent

Тази пролет очакваме новия албум на Eminem "Relapse". Това ще е първият му диск след "Encore" от 2004. Преди два дни изтече една песен, която най-вероятно ще влезе в този албум. Billboard потвърди, че парчето "Crack A Bottle (feat. Dr. Dre & 50 Cent)" е от песните, записани за новия диск, макар и да не е ясно дали в крайна сметка ще намери място във финалния траклист. Според слуховете парчето дори ще бъде първи сингъл от диска, въпреки че мен това доста ме съмнява. Песента ми харесва и се надявам да бъде в албума, но много ми се иска Eminem да се завърне с хит от ранга на "Lose Yourself", което за мен ще си остане най-гениалното му парче. Новоизтеклата песен може да си свалите от първия коментар към този пост. Приятно слушане!



3 коментара:

G`Fan каза...

Eminem - Crack A Bottle (feat. Dr. Dre & 50 Cent)
4storing | tranz.it | rapidshare | zshare

Анонимен каза...

Песента не ми направи абсолютно никакво впечатление-скучна ми е.Съгласна съм че "много ми се иска Eminem да се завърне с хит от ранга на "Lose Yourself", което за мен ще си остане най-гениалното му парче."

Цвети

Анонимен каза...

mnogo e qkaaa :*