За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Сайтът затваря завинаги...



Когато блогове за популярна музика по света затварят, често използват заглавието на една песен на Nelly Furtado - "All Good Things Come To An End". Може да звучи клиширано, но си е факт. Затварянето на блога беше отлагано многократно, тъй като първоначалният план беше да прекратя обновяването още миналия януари. Тогава сякаш решението ми не беше от най-обмислените и беше продиктувано по-скоро от някаква емоция. Този път обаче всичко е решено и обмислено в продължение на два-три месеца. Тези от вас, които посещават форума знаят от няколко седмици за затварянето на сайта. Предполагам, че и останалите са го очаквали, имайки предвид последните коментари в чата и към постовете, че скоро блогът тръшва врати.

Сега като се обръщам назад оставам с приятно чувство, че хобито ми е радвало и други хора и се чувствам горд, че за почти 3 години сайтът направи почти 1 милион и 100 хиляди посещения. От отварянето на блога в него са публикувани 1054 поста от всякакъв тип от качването на нова музика, през разкази от концерти до чисто скандални и клюкарски постове. През изминалото време винаги съм се старал да изнамеря от някъде нещо, което никъде другаде в интернет не може да намерите. В този блог за първи път в интернет пространството са се появявали не едно и две парчета - разбира се, предимно български. Да не говоря колко български новини и повтърдени слухове са тръгнали от тук. Тук беше първото място в целия свят, където изтече "Woman Like Me" на Beyonce и първото място, където за сефте се появи радио рип на сингъла й "Deja Vu". Спомням си колко часа слушах едно американско радио, за да я запиша преди всички останали и да я кача... Тогава това хоби ми доставяше страхотно удоволствие и за мое щастие успявах да си открадна достатъчно свободно време, за да поддържам блога като хората. За жалост в момента нещата доста са се променили...

Основната причина за затварянето на сайта е моето следване, което с времето ми отнема все повече и повече време, а за напред най-вероятно ще става още по-трудно. Изпитите ми стават повече, повече домашни работи, подготовка за магистратура и т.н. нормални неща... В следствие на това реших, че е работата ми по този сайт вече не може да бъде същата, каквато е била и така не бих могъл да запазя нивото му. Нямам желание някой да ме замества, защото в крайна сметка това си е нещо мое и то трябва да бъде правено по начина както аз го виждам и усещам. Още по-важно за мен е, че дори и да бях продължил това си занимание по никакъв начин не мога да оправдая инвестицията си като време в цялата работа. Трета причина е, че асоцийрам този блог с тийнейджърските си години и не само него, самият ник G`Fan, когото не мога да понасям, особено ако някой се обръща към мен така...По-кратко казано, имам сериозна нужда да си преподредя приоритетите и да се отдам на промяната, която настъпва в живота ми.

Знам, че някои от вас ще си помислят, че и този път не е окончателно, но ви уверявам да е така. Дори някой ден отново да реша да блогвам, то няма да бъде с този блог, с този ник и в никой случай няма да бъде на български език, защото ако е на някакъв друг поне ще си упражнявам чужд език като ще си губя толкова време. Но дори и да дойде момент да отворя нов интернационален блог, то това няма да се случи в близките 6 месец или дори в близката една година при всички положения.

Форумът www.gfan-forum.com остава отворен на този етап и ще е така докато в него се наблюдава добра активност. Може би в един момент и той ще замре и тогава ще бъде свален. Не знам до каква степен аз ще бъда активен там, но е пълно с други потребители, които също споделят помежду си музика, клипове и новини... Винаги може да се регистрирате...

Сякаш казах каквото исках да кажа... Искам за пореден път да благодаря на Прес, Чефо, Диди и Алекс за помощта, която ми оказаха когато не можех да обновявам и когато исках да се отказвам преди. Thanks и на всички вас, затова, че ежедневно посещахте този сайт и че си правехте труда да коментирате това, което правя, било то с добро или с лошо.

За контакт с мен винаги може да използвате gfanmusic@yahoo.com! Предполагам, че ще го използвам още известно време... Това беше от мен, желая ви всичко най-хубаво, очаква ни страхотна музикална година, надявам се всеки да й се наслади и да намери нещо за себе си ;) BYE


53 коментара:

Анонимен каза...

О неееееее!!!!! :(
Въпреки, че знаех отпреди, четейки поста ми стана ужасно тъжно. Нямам намерение да те умолявам да промениш решението си, явно се опотваш да отвориш нова страница от живота си и този блог не влиза в плановете ти...
Искам само да ти кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ за всичко, Жоро!!!
Голям успех е, че за тези 3 години успя да привлечеш толкова много читатели.
Пожелавам ти много, много успехи!!! {}

Анонимен каза...

Поредния БГ проект, който се срива .... както и да е. Успех на човека в ученето и в живота ;)

Анонимен каза...

Здравей , аз съм от тези, които са ти казвали gfan, за което те моля да ме извиниш! Благодаря ти за хубавите ми мигове благодарение на труда ти!
Всичко най-хубаво! Успех :)
Зори

Анонимен каза...

ta 4 everything!njoy the life!

Unknown каза...

Жалко за сайта. Всеки ден редовно го посещавам. Потребител съм тук от лятото на 2008 (кратък период), но сега ще ми е много тъжно. Пожелавам на моя адаш Жоро успехи в учнието и живота. Надявам се след някой друг ден отново да отвориш публичен музикален блог. Едно голямо БЛАГОДАРЯ за всичко.

Анонимен каза...

благодаря брато и успех

Анонимен каза...

Страхотна работа свърши, Жоро!Благодаря ти за всичко!Успех!

Анонимен каза...

Blagodarq za vsi4ko,tova mi be6e lubimiqt sait,vlizah v nego vseki den,no 6tom taka si re6il nqma pravo nikoi da te sudi :)

Анонимен каза...

Благодаря за всичко! Успех по-нататък и дано постигнеш целите, към които си се насочил! И не забравяй, че времето, прекарано в работата по блога, не е загубено време! Оценяваме труда ти и ти благодарим! Вили.

Анонимен каза...

Много жалко , но все пак решението си е твое ... Много успех и попътен вятър !!!

Анонимен каза...

Ми и на мен ми беше любим сайта,но щом си решил така ...И много успехи в следването и в живота.

Анонимен каза...

И на мен ми стана много мъчно като прочетох поста.Благодаря ти Жоро за това че все пак сайта го имаше до сега.Въпреки че никога не съм си писал с теб те чувствам като приятел.Пожелавам ти всичко най-хубаво занапред!!!

Senzafine каза...

Жорка не мога да ти пожелая нищо друго освен успех :) и евалата за всичката работа през годините :)

Анонимен каза...

Благодаря за всичката музика, но сега не знам от къде ще мога да намирам нова музика .. Може ли някакъв друг блог с музика, ако не съм нахална ?
Още веднъж Благодаря, и успех в живота ;)

Анонимен каза...

Колкото и тъжен да е факта, за всеки един истински фен на музиката, че дойде време да се сбогуваме с този, за мен, уникален блог, те разбирам, Жоре и искрено ти пожелвам много големи успехи и в учението и в живота! :) Благодаря ти за всичката информация, която съм черпил от тук, както и музиката, която си споделял и всичко останало! :)
Не спирай да обичаш музиката!
Всичко най-добро за напред от мен и... още много срещи с Beyonce! ;))
Надявам се, че ще продължим да поддържаме връзка! :)
Наздраве и УРА за G'Fan Music Web!

Анонимен каза...

Само едно голямо благодаря, но от сърце! Успех занапред ^__^

Анонимен каза...

Mn haresvam bloga i blagodarq za vs postove v nego be6e mi mn priqtno vs den da 4eta novite ne6ta i prosto mn blagodarq za vs i mn yspehi pojelavam!

Анонимен каза...

Определено голяма загуба за вс БГ меломани.Мн жалко наистина.Саийта беше мн добър, личеше си че дори за наи малките детаайли е вложен мн труд.радвам се, че освен нова музика научавахме и мнението на gfan, които наистина е доста компетентен.Жоро пожелавам ти мн успехи в следването, в които не се и съмнявам, и дано някои ден да имаш отново време за един музикален блог :) а сега някои да каже др блог за музика мойе и да не е бг но макс да се доближава до този

Анонимен каза...

Поздравления за хубавия пост, мисля че е добър начин да затвориш една толкова голяма страница от живота си :)) Не знам какво да ти пожелая освен много, много успехи занапред.

А на всички, които се чудите от къде ще сваляте музика след като сайта е затворен, мога да ви кажа че форумът е един страхотен заместител на сайта, където винаги се е качвало дори още повече музика. Няма да сгрешите ако се регистрирате и едва ли ще усетите толкова загубата на сайта.

!Press

Анонимен каза...

Respect!
Благодаря ти!

Ivan Bontchev каза...

Change is good! No 6te lipsva blog-a!
Evala Joro za vsi4ko! Golqmoto blagodarq!Uspeh!

Александър Кръстев каза...

Жоре, нмого успеих ти желая. Никога не забравяй какво си направил за българската музикална блогосфера.
Аз някога имах този проблем с блога си за книги, но сега в него пишат повече от 20 човека и въпреки всичко всички знаят, че това е мое отроче. Съветвам те дасе замислиш за същото. Може би го дължиш не само на онези над милион посещения, но и на пичовете, които винаги са те подкрепяли тези 2-3 години.

P.S. Неведнъж тук съм споменавал, че онова, което направи ти, не са го правили доли комерсиалните музикални сайтове у нас. И аз като човек, който от половин година прави блог за току-що изтичаща музика (www.bgjedi.com/petko), знам колко е трудно това и какво чакане пада. Respect!

P.P.S. Нарочно не съм сложил адреса с линк, не искам да е реклама. Извинявам се, ако така изглежда.

Поздрави,
Алекс

Анонимен каза...

Жорка, жив и здрав да си. Благодаря ти с цялото си сърце и душа за изманалите почти 3 години. този блог беше неразделна част от всекидневието ми. И все пак Животът продължава, срива се един, ще се покаже друг и те така.

Успех и много здраве ти желая за напрев в живота ти.

Анонимен каза...

bravo jore ...evala na takiva myje kato tebe ...ti dokaza 4e nie bylgarite sme nai dobri vyv vsi4ko s tvoq unikalen blog koito syzdade i tvoite lubimi na vs. hitovi kompilacii koito publikuva6e....uspeh ti jelaq i dano nqkoi den pak se zavyrne6 za6toto nie (nad 1 mln. du6i) sviknahme s tebe i te obi4ame jore {} ....tvoq trud e visoko ocenen ot nas i zaslujava6 nagrada za vs. koeto si napravil za muzikata !!!!! do skoro i uspeh v jivota

Анонимен каза...

Първо едно ГРАМАДАНСКОООООООО БЛАГОДАРЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ, Жоро за всичко!!! :) Аз намерих сайта и в последствие форума през лятото на 2006 и от тогава съм много щастлива!Това беше най-полезния и информиращ сайт не само в България, а може би и в цял свят!През тези години всичката музика и информираност дължа на тебе!ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ!Ти беше моите очи и уши!Предоставяше ни не само необходимите материали, но и други, за които дори и не сме си представяли че съществуват!И сега може да се каже, че до голяма степен оставам сляпа и глуха!Напълно те разбирам, и ти пожелавам всичко най-хубаво и успехи!Не ни забравяй, посещавай форума от време на време!
С най-големи БЛАГОДАРНОСТИ Dangerously sexy!

Анонимен каза...

Blagodarq za vsichko!
Tova beshe stranicata, koqto moje bi sum pose6taval nai- mnogo puti na den v ochakvane na neshto novo :)

Yspeh v jivota!

Why do all good things come to an end?

Анонимен каза...

Deni: Огромно благодаря за всичко което направи Жоро! Всичката музика и информация която си качил, благодаря за всичко. Желая ти много успех във бъдеще :)

Vladito каза...

Много жалко за затварянето. Успех във всичко занапред.

Анонимен каза...

Nai me kefeka mnenieqta/review-tata ti; tova e edinstveniq mi izto4nik za muzika. Jelaq ti mnogo uspeh & gore glavata!! ID

Анонимен каза...

Аз лично открих БЛОГ-а миналата година, не съм писала никога нищо, но сега немога да не напиша:ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ ЗА ВСИЧКО, ЖОРО!!!
Споделям мнението на всичките ти фенове...НАЙ-ДОБРИЯ!!!
Когато прочетох, че си искал да го затваряш преди година си казах:"Супер, че е размислил и е продължил".Жалко наистина, че този път решението ти е окончателно, но напълно те разбирам.Приоритетите на човек се променят с годините, затова ти пожелавам много късмет и успехи във всичките бъдещи начинания, успешно завършване и още веднъж БЛАГОДАРЯ за труда който си полагал!!!
All the best!!!
Мария

Анонимен каза...

Благодаря и от мен! Ако не беше ти, още щях да съм назад с музиката :) Благодаря отново :)

Анонимен каза...

За 32ри път ще кажа и аз, че това което сътвори чрез този блог е нещо незаменимо най-вече защото нямаше никаква изгода за теб, а и ние четящите не винаги сме били от най-благодарните. Надявам се да осъзнаваш колко много си направил за нас, така както и ние в момента, нали се пак човек не осъзнава нещо, докато не го загуби ;) мм малко поетично го подкарах, пожелавам ти много успехи и музиката никога да не те изоставя, даже да можеш да я използваш и като професия някой ден :)))) всичко най-най и приятно ново начало ;)

Анонимен каза...

и аз оставам разочарован-това бе единственото място , в което по лесен начин имах обсег с случващото се в музикално отношение у нас и света!

Пожелавам искрен успех и се надяваме да дадеш някакви данни като скайп,айсикю или нещо такова с което все пак да успеем да те намерим из виртуалното пространство!

моят скайп е : ko6tunstvo ще се радвам да ме добавиш като приятел,защото ти за нас си такъв!

Ако някой друг харесва блога поне колкото мен може да ме намери в скайп!

Unknown каза...

dз бях един от тези който следяха блога оше от 2007 много го харесвах и той беше причината и моето вдъхновение за това да започна моя сайт.знам че на вас едва ли ви е до това но нека ви го представя казва се www.exclusivebg.blogspot.com

надявам се поне малко да ви хареса!

Villy каза...

;( Благодаря ти Жоре!!! ;( Няма какво да повтарям, ще липсваш на всички... Вярвам, че си взел правилното решение и мога да ти пожелая само да ти върви във всяко начинание... Ще е странно може би в началото без теб, но както всяко нещо и с това ще свикнем... И наистина ми се иска да си много, много щастлив :)

Анонимен каза...

Ехххххх......
Всичко започна преди около 2 години, когато за първи път ми попадна някакъв албум, на който всички mp3-ки бяха със (gfanmusic.blogspot.com) след името на песента в ID3 tag-овете. Реших да го проверя тоя пич дето си прави самореклама с музиката на хората. Прочетох първия пост и останах учудващо изненадан от точните и забавни коментари за всяка 1 песен от всеки 1 албум. Плюс това, музиката варираше от чисто комерсиална до неизвестно българска :))) Та така и аз се зарибих и станах редовен посетител на blog-a (третата ми отметка на лентата с отметките ;). Този blog ми беше приятел и през дългите периоди на студентски бригади из Щатите...научавах всичко ново дори и когато бях на 20,000 мили от БГ :) Мъничко се дразнех, когато песничките бяха качвани в дата.бг (защото е недостъпна), но пък албумите обикновено бяха в 4storing, за което много БЛАГОДАРЯ!!! Да не говорим пък за това, че Жоро shаrе-ваше и КОД за там (clap)

Евала за невероятна работа, Жорка и огромно Б Л А Г О Д А Р Я !

.....Respect...

ps: No offence, но и аз съм на мнение, че трябва да сменяш nick-а ;)

pss: Дано един един ден пак попадна на mp3-ka, на която да бъде написан и новия ти интернационален блог......

Анонимен каза...

дори и в последния си пост пак надут.Макар че наистина вършеше добра работа, няма да ми липсва пренебрежителното ти отношение към всички нас, което винаги е било дразнещо.Хубаво ще е малко да замлъкнеш най-накрая.Едно голямо благодаря, защото не съм си свалял едно или две неща, най-много съм се радвал на албума на Сленг, който качи, но винаги съм се дразнел от въздухарското поведение.До нови срещи,казвам, защото ще е брутално да говорим за теб като покойник;)

Анонимен каза...

Жоре,много жалко наистина,от фаворитите ми беше сайта,но това е жувота.. А няма ли шанс поне да ни зарадваш с една последна прощална Януарска компилацийка???

Анонимен каза...

Жорка много успех ти желая. МногоЩе ми липсва блога ти, защото определено беше нещо по-различно и по-добро от останалите места където се предлага нова музика. Голямо благодаря.

Анонимен каза...

Поздрави от rafter, не издържа много, но се справяше добре!

Анонимен каза...

Успех.Дайте некакъв алтернативен блог за музика от куде да си дурпаме.

Анонимен каза...

Много ще ми липсва този сайт. Наистина много. Предполагам, че ще направиш някога някой як английски сайт но няма да е същото като на български. Българското беше чарът на този сайт. Отличаваше се. Много успехи ти желая!

Анонимен каза...

КОСТОВ Е ВИНОВЕН!!!

Анонимен каза...

Жалко, че прекъсваш обновяването на блога, но щом си преценил, че така е най-добре, не можем да те спрем ;р
Голямо БЛАГОДАРЯ за всичките музика, инфо, клипове и изобщо всичко НОВО, което слагаше тук. Успех във всичко, с което се захванеш :)
Едно "exclusive music blog" в Гугъл ще свърши работа на тези, търсещи нова музика.

Unknown каза...

Едно огромно БЛАГОДАРЯ!
Невероятен сайт! Но ти вече си го знаеш и ако някога се съмняваш, че си е струвало само хвърли едно оче на всички тези коментари. Един от любимите ми сайтове, който в скоро време нямах възможност да посещавам, по същите причини поради, които ти спираш да го поддържаш. Така че те разбираме напълно. Но пък ние ти изпращаме цялата си топлина и любов и можеш да бъдеш сигурен, че имаш милиони приятели! Така че - САМО НАПРЕД! УСПЕХ!

Ivan каза...

Можете да си теглите най-новата музика от www.piersingideas.blogspot.com

Анонимен каза...

Благодаря за полезния блог! Чест и почитания.

Колко музика е нужна на човек?

www.kolkomuzika.com

Анонимен каза...

ve4e mi lipsva saita ne moga bez nego seriozno...

Анонимен каза...

Приветик! И кстати.. есть мега предложение по порталу http://www.Pi7.ru и ...

Думаю вам понравится у меня.

[url=http://www.pi7.ru/soft/]Софт[/url]
[url=http://www.pi7.ru/main/133-povedenie-podrostkov-semya-deti.html]Поведение подростков[/url]
[url=http://www.pi7.ru/kino/25-skachat-kino-2012.html]Скачать, кино 2012[/url]

Анонимен каза...

Благодаря за един интересен блог

Анонимен каза...

Да, вероятно така че е

джаз каза...

жалко :(

Анонимен каза...

http://muzichka.info svali muzika bezplatno