За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Ъпсурт и Дичо - "Допинг тест" (видеоклип)



Преди два-три дни се появи новото видео на Ъпсурт към парчето "Допинг тест", в което участва Дичо. В press release-а към него се наблягаше върху това, че ще ни представят най-забавното видео на 2008, но аз не видях нищо толкова забавно. Даже всеки момент, в който Дичо се появи на екрана ми ставаше жал и никак не ми беше до смях. Самото видео не е лошо. Песничката не е нищо особено, общо взето най-много ми допада интрото с професор Вучков. Приятно гледане!

6 коментара:

Анонимен каза...

Ме песничката ме радва, а клипът не ми направи особено впечатление... честно казано Ъпсурт се изтъркаха много... някак си всичко им е еднотипно. А Дичо... :lame:

Анонимен каза...

Мда, всичко им е еднотипно. Преди интрото беше с Тодор Живков (в "3 в 1"), после стана с Батето (в "Звездата"), а пък сега е с Юлиан Вучков. Яко дразнят вече.

Анонимен каза...

може да не са им много хубави песните но по много добър и ироничен начин описват всичко което се случва в България

Анонимен каза...

може да не са им много хубави песните но по много добър и ироничен начин описват всичко което се случва в България

Анонимен каза...

може да не са им много хубави песните но по много добър и ироничен начин описват всичко което се случва в България

Анонимен каза...

Mnogo e zle taq pesen ama mnoooogo zle.