За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Seal - Soul (2008)



"Soul" е седмият албум на Seal, който преди няколко години изнесе страхотен концерт в България. Предполагам, че повечето от вас го знаят заради песента му "Kiss From A Rose". Новият му албум обаче също ще ви се стори доста познат, защото всички песни в него са кавъри на известни soul класики. Пилотен сингъл е кавърът на "A Change Is Gonna Come", изпята в оригинал от Sam Cooke. Честно казано не съм слушал оригиналното изпълнение, но версията на Seal много ми допада. Предполагам, че най-познати ще ви бъдат песните "It's A Man's Man's Man's World" на James Brown, "I Can't Stand The Rain" на Tina Turner, "If You Don't Know Me By Now", записана в оригинал от Harold Melvin & The Blue Notes, но по-позната ви в изпълнението на Simply Red, както и "Stand By Me" на Ben E. King. Цялостното звучене на албума е много приятно и много различно от това, което в момента залива пазара и класациите. Надявам се да ви хареса. Линкът е в първия коментар към поста. Приятно слушане!

1. A Change Is Gonna Come
2. I Can't Stand The Rain
3. It's A Man's Man's Man's World
4. Here I Am (Come And Take Me)
5. I've Been Loving You Too Long
6. It's Alright
7. If You Don't Know Me By Now
8. Knock On Wood
9. I'm Still In Love With You
10. Free
11. Stand By Me
12. People Get Ready


5 коментара:

G`Fan каза...

СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ ТУК:
4storing | mediafire | rapidshare

Анонимен каза...

Истинско бижу си Жоро! Толкова страхотна музика ни даваш. БЛАГОДАРЯ ТИ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ!!!!! Keep going!!!!!!!!!

Senzafine каза...

жесток албум :)

Vladito каза...

Ето този албум чаках. Мерси много. Песните са изпълнени невероятно. Липсва им малко повече жар на някои, но пък целта е било всичко да е премерено и стилно. Много ми допада и ще си го купя обезателно.

Vlad каза...

ne moga da spra da slu6am albuma :D