За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Rihanna - "Rehab" (видеоклип)



Ето и новото видео на Rihanna към предполагам последния сингъл от албума й "Good Girl Gone Bad" - "Rehab". Във видеото участва и Justin Timberlake. Приятно гледане!

15 коментара:

Анонимен каза...

Песента е супер яка, но с клипа май получавам Deja Vu.
"Let me cater to you...."

Анонимен каза...

Да,малко прилича на Cater 2 U ... иначе Джъстин е по-як от онези другите в клипа на DC.

Анонимен каза...

Бе защо непременно трябва да сравнявате с Бионсе!?!?!Клипът е много як,много ме кефи и Джъстин и Риана са супер. ;)

Анонимен каза...

mn sa hubavii dvamata ama klipa ne e osobeno smislen ili pone az ne moga da go razbera

Анонимен каза...

mn sa hubavii dvamata ama klipa ne e osobeno smislen ili pone az ne moga da go razbera

Анонимен каза...

Kum Anonimen #3... Nikoi ne sravnqva Rihanna s Beyonce, zashtoto tuk tq se opitva da ydari drygade... Kelly Rowland prosto za men pru6ti ot seksapil v Cater 2 U okolo kolata, a tuk Rihanna prosto puska ruce na avtomobila i se vrutka okolo Justin :))
Cater 2 U mi e nai- liubimiqt klip na DC i kato vidqh ot previuto, 4e 6te prili4a an nego o4akvah ne6to naistina strahotno, no kliput se ykaza doooosta sky4en!

Анонимен каза...

Suglasna sum s britney :)

Анонимен каза...

ayyy Justin tyka e ogynn...samo kato go gledam i nastryhvam :D pesenta e super i klipa sushto mn sm dovolna =]

Анонимен каза...

Пускала ръце вика,се едно не е секси хаха да не би оназ маймуна да е по-секси от Риана??Не мисля,нито аз нито всеки нормален човек с вкус!

Анонимен каза...

И двамата са мн яки особенно Рианата ;) мн як клип най-якиа на Риана

Анонимен каза...

Pesenta e mn stara no klipa me kara pak da q slu6am.CEPI!!!

Анонимен каза...

klip4eto izglejda dobre ! ima dobri kadri, no ne moga da se sdyrja i da ne spodelq 4e "reihana" stra6no mnogo mi mqta na wilma flintstone na momenti :))))

G`Fan каза...

Хаха, и аз си направих тази асоциация с Флинстоун, ама реших да си замълча, за да не ме линчуват... Не мисля, че видеото има много общо с "Cater 2 U".

Анонимен каза...

Не знам - само на мен ли ми писна от Риана, Пусикет Долс и други подобни...?! :D

Анонимен каза...

Pesenta e hubava.Rihanna i Justin su6to sa super v klipa osobeno Justin,no samiq klip kato cqlo ne mi haresva mn,moje6e i po dobre da stane spored men