За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Kat DeLuna с нов клип към "I Am Dreaming"



"Am I Dreaming" е третия сингъл от дебютния албум на Kat DeLuna "9 Lives". Сингълът беше издаден по радиата във Франция още по средата на юли месец, но чак на 2 ноември се появи видеоклипът към него. Предишният сингъл на Kat "Run The Show" може да се нарече хит в Европа и дори още е актуален в някои държави, например в Германия, където беше издаден на физически носител на 31 октомври. Малко ми е странно това протакване на синглите, прилича ми на българския принцип за лансиране на сингъл... Излиза през юли, но клипът е готов през ноември... Както и да е. Видеото е приятно и благодарение на него сега песента ми харесва много повече отколкото когато я слушах в албума. Надявам се и на вас да ви допадне. Приятно гледане!

8 коментара:

Анонимен каза...

Mnogo se zabavi s klipa. Pesenta mi haresvashe adski predi polovin godina, no ve4e mi e pisnalo ot neq. Az veche ochakvah nov albym, a tq oshte si me4tae za 9 jivota. Pone da beshe klipirala remiksa s Akon...
Oba4e e mnogo gotina i energi4na :)

G`Fan каза...

Да, и аз очаквах да клипира ремикса с Akon, но уви...

Анонимен каза...

Е нали третия сингъл за Eвропа е "In the end", чиито клип се появи преди седмица и го въртят и по The voice?

Vlad каза...

ne mi haresva i klipa i pesenta

Анонимен каза...

G`Fan, защо не драснеш нещо за песента и видеото на Кат и Дарин - Breathing your love :) много е танцувална песничката :D

Анонимен каза...

Е нали третия сингъл за Eвропа е "In the end", чиито клип се появи преди седмица и го въртят и по City?

+ tfa toq klip e sniman otdavna kato gledam, no sega izliza 6tot Kat ve4e e s 4erna kysa kosa a tuka o6te e s dylga rusa..

v klipa na "In the end" e otkradnala drehite na Rihanna ot VMA'08 golqmo kopirane pada i ot Nicole..!

Анонимен каза...

otkradnala v kavi4ki de.. tragnala da kopira..Kat si e ednodnevka..!

Деница Иванова каза...

на мен нейните песни някак супер си ми приличат и са ми много еднотипни освен Love me leave me но едва ли щея клипира за жалост...