За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Pussycat Dolls & Missy Elliott - Watcha Think Abou That (видео)



Pussycat Dolls са готови с видеото към втория сингъл от "Doll Domination", а именно колаборацията с Missy Elliott "Watcha Think About That". Клипът доста контрtастира с предишното им видео, най-вече цветово. Доста е тъмен! Най-много ми допада частта с Missy Elliott, където момичетата маршируват до нея. Видео версията на парчета всъщност се води Urban Remix и ще я включа в двойната компилация! Приятно гледане!

4 коментара:

Анонимен каза...

Razo4arovana sum-pesenta ne mi haresva v tozi variant vuob6te!Originala e jestok,a tova tuk e ujasno...

Анонимен каза...

На мен видео варианта започва да ми харесва :)

Анонимен каза...

Песента си е хубава всякак,но очаквах по-добър клип.Първо че ми напомня на Buttons,а е тъпо да се повтарят!И второ-не е режисиран хич като хората...А ако искат да успеят не трябва да е така.

Анонимен каза...

PESENTA E OTVRATITELNA..I OT KLIPA SAM RAZO4AROVANA..A SAM FENKA NA PCD :S