За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Michelle Williams пее песен на Rihanna



Michelle Williams гостува на Yahoo и Pepsi за две специални изпълнения. Едното е на един от двата й актуални сингъла - "Hello Heartbreak", което според мен е жестоко, а другото е кавър на "Don't Stop The Music" на Rihanna. Решението да изпее това парче е взела, защото го обожавала и защото винаги ставала да танцува като го чуе. Нейната версия е доста по-различна от тази на Rihanna и ако трябва да съм честнен не ми харесва толкова... Странна е! Готиното е, че на екраните зад нея върви клипа на Rihanna. Видеото с кавъра е горе, а това с изпълнението на "Hello Heartbreak" е отдолу. Слушайки второто изпълнение все повече ме хваща яд, че албумът й се провали с гръм и трясък заради смотания й лейбъл. Това обаче не пречи "Hello Heartbreak" да е една от любимите ми песни за тази година. Приятно гледане!




5 коментара:

Анонимен каза...

Don't Stop The Music ми хареса! Даа, супер странна е! Аранжиментът е особен, но след като му свикнах, взе да ме кефи доста :) Създава много специфична атмосфера, която ми допада :) Очаквах, че пеенето няма да ми хареса, но изненадващо, хареса ми :) Предполагах, че Мишел ще стои някак бледо на сцена като соло изпълнител, но си беше доста убедителна :) Успя да ме вкара в песента, така да се каже :) Другото изпълнение също е добро. Мишел е сладур :)

Vlad каза...

lele tolkova iskam tezi pesni v audio, ne znam dali ima takava vuzmojnost, no moje bi ako se pomolq stra6mno mnogo.

molq, molq, molq, molq, molq... :P

obojavam michelle, i trqbva da kaja 4e mislq 4e v nastoq6tiq moment, rihanna ne bi mogla sama da si izpee neinata pesen (seriozno kolkoto neini izpulneniq slu6am na jivo, se se razo4arovam, kato nagradite na MTV ve4e be6e potresaiu6ta)

No, Puk Michelle e stra6na GO MICHELLE!

Анонимен каза...

HELLO HEARTBREAK E STRAHOTNAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Анонимен каза...

На мен не ми хареса пък, просто плътния и хубав глас на Рияна и няма как да стане хубаво, само някакво бледо подобие, въобще не може да се мери с оригинала. Пък и аранимента въобще не ми хареса, то на тази песен музиката е много важна, а тя почти не присъстваше във версията на Мишел, само някакъв лек акомпанимент и то така песента се губи. Просто като слушаш изпълнението на Мишел, се уверяваш колко хубав глас има Рияна.

Анонимен каза...

ujasno izpulnenie i kvo se prai na rihanna ku4ka