За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Happy Halloween



Тъй като тази вечер е един от най-любимите ми празници в годината, ако не и най-любимият, Halloween, реших да направя един поздравителен пост към всички, които харесват този празник и които празнуват по някакъв начин. Реших само за днес да сменя банера с този, който аз бях направил за конкурса, защото смятам, че по някакъв начин пасва на настроението, свързано с този празник. Ще използвам този пост и за да споделя с вас някои новости около сайта... Като начало реших все пак да направя видеокомпилация този месец. Предполагам, че ще е готова в средата на месеца и ще включва клипове в хубаво качество и изпълнения на живо от септември, октомври и ноември. Пак към средата на ноември ще излезе и новата аудио компилация, която този път ще съдържа само 20 песни и отново ще бъде публикувана на няколко сайта. На 14 ноември в сайта ще излезе новия албум на Beyonce "I Am...Sasha Fierce" заедно с подробен коментар. Албумът ще бъде рипнат от мен в най-добро качество и постът с него ще бъде част от 20 поста, които ще бъдат направени само на 14 ноември. Не всички от тях ще засягат нова музика, но всички ще бъдат интересни с нещо. Идеята ми е 14 ноември 2008 да стане най-посещавания ден на сайта от както е отворен, за което обаче ще ми трябва вашата помощ. В следващите няколко дни ще направя нов пост с обложки и коментари към тях. По-късно днес очаквайте първото изпълнение на живо на "If I Were A Boy" тук в сайта, както и един нов албум!

8 коментара:

Анонимен каза...

Хайде да направим 14 ноември голям ден за сайта ! Супер G`Fan благодаря за всичката хубава музика, която ни представяш по един очарователен начин !

Анонимен каза...

G'Fan, разчитай за 14 ноември!
И аз искам да пожелая HAPPY HALLOWEEN на всички празнуващи, защото на немска земя се посреща с повече организация и настроение. Приятно изкарване :-D
ID

Анонимен каза...

Ами без значение какви ще са другите постове аз ще съм в сайта царади Кралица Bee!

Анонимен каза...

Честит Halloween на всички :) Радвам се за новините около сайта.

Анонимен каза...

14 НОЕМВРИ!!!!!!

Анонимен каза...

bravo G'FAN o4akvame s netarpenie novite postove i super 4e 6te ima videokompilaciq otdavna iskam :))

Анонимен каза...

Офффф много се дразня!!! Пак празнувате ЧУЖДИ ПРАЗНИЦИ!!!!!! Чужди и глупави...Ама какво ли и да очаквам от хората днес, малко останаха свястните хора!

Анонимен каза...

Ти пък да не би да празнуваш всички български празници?

Беше ми много гот вчера и се радвам, че доста клубове в София организираха halloween партита
:)