За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Leona Lewis е готова с клипа към "Forgive Me"



Leona Lewis най-накрая реши да издаде нов клип и то към една от най-хубавите си песни - "Forgive Me". Парчето е продуцирано от Akon, а видеото към него е заснето още през май и юни. Тази есен Leona ще преиздаде албума си "Spirit" в UK и ще включи в него песните "Forgive Me", "Misses Glass" и "Never Give Up". Клипчето към "Forgive Me" е много хубаво и е по-раздвижено от предишните й клипове. Явно режисьорите й са гледали "The Beyonce Experience" и са харесали диванчено с устните от изпълнението на "Speechless". Приятно гледане на видеото!

6 коментара:

Анонимен каза...

По скоро с тази въртележка са гледали клип на Джордин Спаркс. Песента е слаба работа. Клипът нищо особено.

Анонимен каза...

Тва, че е имала въртележка в клипа си да не означава, че е нейна запазена марка? (огромна фенка съм на Джордин, но говориш глупости и няма как да не напиша коментар!) И Пинк е имала клип с въртележка. Няма нищо лошо, че и Леона е решила да използва такъв елемент в клипа си!
Относно песента - на първо слушане - става, добра е. Клипа също ми харесва! Нямам какво друго да кажа...

Анонимен каза...

Всеки има право на мнение и това, че аз виждам прилика с клипа на Джордин си е моя работа. Никой не ангажирам.

Анонимен каза...

И песента и клипа ми харесват!

Анонимен каза...

Ех,диванчето на Бионсе е много яко.Песента става,но още не знам дали ще стане хит.

Анонимен каза...

Mnoog me e qd! Obi4am Leona i pesnite i, no za treti singul trqbvashe da izbere "Take a bow", "I will be" ili "Angel"!
Ina4e videoto kum "Forgive me" mi haresva, no kadrite ot ylicata ne mi haresvat, zashtoto mi sedi nqkaksi prazna. Trqbvashe da se postaraqt d aanmerqt po- tqsna ylica ili d avzemat pove4e tanciori.