За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Keri Hilson представи "Energy" на живо за 106 & Park



На 15 септември Keri Hilson представи на живо в студиото на BET 106 & Park (eквивалент на TRL в телевизията BET) своя първи сингъл "Energy". Изпълнението е добро и да си призная ми пооправи впечатлението, че тя не може да пее на живо. В интервюто сподели, че с Chris Brown вече са приключили с видеоклипа към общия им сингъл "Suprehuman", за който още не е потвърдено дали ще влезе в албума на Keri "In A Perfect World". В идните седмици Keri ще заснеме и видеото към втория сингъл от албума си. Приятно гледане:

Keri Hilson - "Energy" (Live at 106 & Park)
4storing | tranz.it | rapidshare

7 коментара:

Анонимен каза...

Zashto si imal vpechatlenie, che ne moje da pee? V smisyl kyde se e izlojila?

Анонимен каза...

Mi na minalogodishnite VMA na MTV da ne bi da pq? haha
Na men izob6to ne mi haresa! Trqbvashe izcqlo da si izpee pesenta, a ne 1/4 ot neq!
Ina4e po vreme na interviuto mnogo me izkefi, zashtoto beshe mnogo estestvena.


10x za vsi4ki live izpilneneiq, za novite snimki... abe za vsi4ko :)

Анонимен каза...

MALE TAQ MI E ADSKI PROTIVNA VECHE I SLU6AH ALBUMA..IMA DUET S JUSTIN I NQKOLKO PESNI S TIMBO...NO I TE NE POMAGAT MN TYPI PESNI..TAQ E GROZNA I NE MOJE DA PEE..KADE SE VRE V MUZIKATA..NZ :X PROVAL

G`Fan каза...

Слушал си й албума друг път. Слушал си някаква смесица от стари нейни демо песни.

Анонимен каза...

xaxa ti pa 6e kaje6 albuma i e otdavna v neta celite pesni..s dobro ka4estvo..no dali 6te sa oficilani nz..samo taq s lil wayne Turn Off e qka..drugite pesni sa shit

Анонимен каза...

E sled kato ne znaesh dali sa oficialni kak moje da govorish, 4e si slyshal albyma? hahaha

Ot kum viziq go dokarva dobre, no me draznqt rysite ki4yri v krai6tata na kosata i!

G`Fan каза...

Аз ти казвам - не са официални! Тя още записва по албума, няма как да си го слушал.