За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Kat DeLuna presents: Как да се изгаврим с националния химн?




Искам да споделя с вас едно от най-забавните клипчета, които съм гледал напоследък. Kat DeLuna е решила, че може да пее и се е изправила пред цял стадион да покаже как добре е научила Американския химн. Каква импровизация, какви гласови данни, каква певица! Ех, да я чуят наще фолкпевици ще решат ,че са на световно ниво... Не знам кой луд е позволил на тая да се изгаври по този начин с хубавия химн и не знам как още не са я изритали от държавата. Да ми дадат нейното гражданство, и аз ще го изграча по този начин химна! Голяма веселба! Приятно гледане!

10 коментара:

Unknown каза...

Оправих си храносмилането за тази вечер. Финала и реакцията на зрителите бяха страхотни.

Анонимен каза...

Просто невероятно ми прозвучаха тези крясъци или както там би ги определил средно статистическия слушател непретендиращ с това, че има каквто и да е гласови данни ! Вдъхновяващо по свой собствен начин ... хехе ;)

Анонимен каза...

Дам..не трябва да и дават да пее на живо на Кат..и да ..реакцията на публиката накрая беше по хармонична опт нейното пеене..хахахах

G`Fan каза...

Хахах, това ми хареса!

Анонимен каза...

Всеки има добри и лоши дни... Лошото е, че и се е случило да се провали на пълен стадион и то на химн :(
Аз и се кефя обаче, щото е сладурана и има яки песни :)
Ще има ли трети клип от албума и?

Анонимен каза...

Публиката как вика - уууууууууууууууу...Хахахахахаха...

Vladito каза...

Такива некадърници заслужават да не видят сцена вече, а камо ли да печелят от музика. Чуйте изпълненията на Тони Бракстън, Марая Кери или Алия на тази песен.

G`Fan каза...

Или на Destiny's Child...

bel каза...

na Hanson sashto e dobro izpalnenieto na taq pesen xD
Ma nikoi ot vas ne gi e chuval :p
A KAt pee mnogo zle naistina.

Анонимен каза...

Уж гласа й е от 5 октави, а нещо не ми хареса как е изпяла химна.