За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Новият клип на Anastacia "I Can Feel You"



Преди седмица и нещо по телевизиите в Европа се завъртя новото видео на Anastacia "I Can Feel You". За жалост отне доста време докато някой го рипне в хубаво качество и го качи някъде. Иначе до сега можеше да се гледа само като снимано с камера от телевизора, като самия телевизор също се виждаше. Видеото е доста странно. Не ми харесва новата й прическа и не ми харесват кадрите със зелената светлина. Много е хубава в басейна и в края на клипа. Приятно гледане!

3 коментара:

Анонимен каза...

Видеото е хубаво.на мен новата и прическа ми харесва...като изключим кадрите със зелената светлина.там наистина не е хубава.Не очаквах точно такъв клип,но ми хареса =)

Анонимен каза...

I az ne ochakvah takuv klip, no mnogo mi haresa. Anastacia e qka prez cqloto vreme, no moje bi edinstveno s pravata kosa ne mi haresa. 4erno belite kadri ina4e nai- mnogo me izkefiha. Dano da ima yspeh par4eto :)
Koga shte y4astva nqkud ei shte q izpee na jivo. Gledah samo edno gostyvane, za da predstavi videoto, no ne pq :(

Деница Иванова каза...

Радвам се че най-накрая излезе клипа на любимката ми ,харесва ми но мисля че е имала много по-добри, сякаш ми е нетипичен за нея, но си е много красива и естествена в него както винаги. И на мен най-много ми харесват черно-белите кадри. Дано да има успех и моля те gfan когато има нещо ново за нея да качиш ти си ми надежтата...а и много ти благодаря ест :)