За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Cassie се завръща с ново видео

Photobucket

Вече е факт новото видео на Cassie към парчето "Official Girl" - първи сингъл от предстоящия й албум, който ще излезе до края на годината. На 22 август беше премиерата към видеото, в което участва и Lil Waynе. Парчето никак не ми харесва. Намирам го за безлично и неадекватно по отношение на посланието, което тя се опитва да отправи. Видеото не е нищо особено, но визията и на моменти имитира покойната Aaliyah. Приятно гледане и слушане:

Cassie feat. Lil Wayne - Official Girl - mp3
4storing | tranz.it | bshare | rapidshare

Cassie feat. Lil Wayne - Official Girl - video
4storing | bgsahre | vbox7 | youtube

10 коментара:

Анонимен каза...

Ha-ha-ha, май тази никой не я харесва. Гледам, че и Петко оня ден не се е изказал положително за нея:

http://bgjedi.com/petko/2008/08/24/169

Анонимен каза...

На мен Cassie ми харесва много и ми е една от любимките откакто я чух за първи път още с "Me and you".За мен видеото на новата и песен е убийствено и представялява едно добро завръщане,но няма да си кривя душата,че наистина бие като имидж и излъчване в него на покойната Aaliyah.А за песента,тя си ми харесва и си е типично в нейн стил,а и с участието в нея на Lil Waynе - няма начин да не постигне успех!!! ;)

Анонимен каза...

Абе,Каси е хубава,ама честно да си кажем хич не я бива в пеенето.Песента не съм я слушала достатъчно за да отсъдя дали става.Но на Каси определено мястото й не е на музикалната сцена.

Анонимен каза...

Да си ходи на модния подиум!

Анонимен каза...

Песента е долу-горе, клипа и той, добре, че Каси е хубава..

Анонимен каза...

Песента е долу-горе, клипа и той, добре, че Каси е хубава..

Анонимен каза...

на мен пък песента много ми хареса :)

Unknown каза...

Клип, визия и пеене - всичко е 100% имитация на Алия, за съжаление (харесвам Каси), но никога няма да постигне нейния ефект, Алия беше една и ще си остане завинаги в сърцата на нейните фенове R.I.P.

Анонимен каза...

Харесвам Каси, но на първо слушане песента не ми прави особено голямо впечатление...

Анонимен каза...

AZ SAM GOLQMA FENKA NA CASSIE OT PYRVATA I PESEN Q HARESVAM..IMAM 40 NEINI PESNI DEMEK SI4KITE I TQ E EDINSTVENATA PEVICA NA KOQTO NQMA PESEN DET NE ME KEFI..I TAQ PESEN E UBIEC..A ZA KLIPA DA NE GOVORIM..!