За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Rihanna - Disturbia (видео)

Photobucket

През нощта в iTunes US бе премиерата на най-новия клип на Rihanna "Disturbia". Ще кажа само, че това е най-добрият й клип до сега и че е най-якото видео за 2008 до момента. Дори песента започна да ми харесва малко повече след като го изгледах 3-4 пъти. Много е идейно видеото, евала на режисьора David LaChapelle. Сигурен съм, че с това видео песента ще стане по-хитова. Може да си свалите клипа в перфектно качество или да го гледате онлайн тук в блога! Изборът е ваш, но на всяка цена го гледайте!

СВАЛЕТЕ ВИДЕОТО ОТ ТУК:
4storing | rapidshare






13 коментара:

Unknown каза...

Напълно съм съгласна с теб G'fan. Рианна вече беше започнала да ми поомръзва, но определено с този клип доказа, че не можем така лесно да я забравим. Браво! Песента започна да ми харесва едва сега, когато изгледах клипа.

Анонимен каза...

Много луд клип, Рианчето не е правила такова нещо досега! Но наистина песента така ми харесва още повече и се надявам да стане хит това лято!

Анонимен каза...

Адски харесвам откачени клипове като този!

Анонимен каза...

mnogo hubavo e napraveno videoto no opredeleno e dosta disturbing, az ne bih go gledala pak za6toto me pla6i no se nadqvam dr kato men da nqma

Анонимен каза...

Ами аз отгоре като написах, че е много луд да ти кажа и мене малко ме плаши, но иначе като я слушам повече самата песен още повече ми харесва! =)

Анонимен каза...

Наистина клипа е много по-различен от всичко, което Rihanna е правила досега и може би това ме накара да харесам и песента. И все пак още се чудя как не й омръзна да прави клип след клип непрекъснато от година и нещо насам... :)

Анонимен каза...

To4no takova video o4akvah ot Rihanna i tq ne me razo4arova! Pesenta si mi haresvashe(daje telefona taka mi zvuni ve4e cqla sedmica), no s tova video ve4e 6te se haresa na mnogo pove4e hora!
Qponkite pravqt postoqnno takiva klipove. Trqbva da zapo4nat da se pravqt i ot po- izvestnite takiva po- ideini klipove :)
6+
i 10x G`Fan za klip4eto :)

A za video kompilaciqta moje li d ate pomolq da ka4ish What about now na Daughtry?

Анонимен каза...

Както казах и във форума - НАЙ-ДОБРОТО ВИДЕО НА РИАНА!!!Всички сцени са добре обмислени и режисирани.Риана е прекрасна на всякъде...клипа е луд,непредсказуем,интересен,откачен,заинтригуващ и различен от всичките и клипове досега.

Анонимен каза...

Определено клипът е много добър и компенсира сладникавото звучене на песента.

Анонимен каза...

уникален!! Благодаря за видеото, G`Fan ;]

Анонимен каза...

Dam Rihanna opredeleno ni iznenada,nikoi mai ne ochakvashe klipa na Disturbia da e v takava stilistika i nasoka.Tozi klip shte donese golqm uspeh na pesenta i opredeleno shte stane po-slushana i populqrna.Na men lichno Disturbia si mi haresa ot parvo,vtoro slushane,a i moq telefon sashto zvani s neq ot dosta vreme na sam :) hybavoto na Disturbia e,che kato melodia e zapomnqshta se,a i priatna i razdvijena,no ne mi se vqrva da bie Umbrella - nqma dryga pesen kato neq prosto,to si beshe mania napravo.A shto se otnasq do samia klip,makari,che e malko stranen,na men mi deistva leko "creepy",no pak e tolkova razlichen,che nqma nachin da ne go zapomnish i da ne te vpechatli po nqkakav nachin dori i sled edno gledane.Bravo na Rihanna i dano da klipira Rehab,zashtoto e strahotna pesen,edna ot nai-lubimite mi v GGGB :) a i ne samo na men kato gledam :)

Анонимен каза...

да живеят идеите мадонски!

Анонимен каза...

Гледах клипа по-скоро от любопитство.Браво за идеята,не се сещам много други мтв звезди да са правили подобно нещо.Клипът си го бива,не мога да си кривя душата,обичам неща с вложена някаква идея в тях,а не просто пореден хит.