За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Katy Perry - I Kissed A Girl (видео)

За трета поредна седмица на върха на Billboard Hot 100 остава "I Kissed A Girl" на Katy Perry. Реших, че няма да е лошо да ви кача клипа към парчето, защото не знам дали българските телевизии го въртят. Качеството е перфектно, защото е DVD рип. Видеото е режисирано от Kinga Burza. Приятно гледане:

СВАЛЕТЕ ВИДЕОТО ОТ:
4storing | tranz.it | rapidshare | vbox7

10 коментара:

Анонимен каза...

Преди песента не ми харесваше, ама сега с клипа си е по-друго и ми хареса.Не,че клипа е нещо особено де..Иначе песента е приятна :)

Анонимен каза...

Виждала съм клипа по MAD TV. Той наистина не е нещо особено, но песента определено ми е любимата в момента.

Анонимен каза...

А аз по thevoice не е много добро но пак става!

Vladito каза...

Не мога да разбере как една толкова досадна песен може да има успех. Предполагам, че в Европа тепърва ще се налага да я търпим. Мислех, че времето на Аврил Лавин и разни подобни е отминало, но явно винаги може да се появи някой от този тип. Съмнявам се въпрсната Кати да има по-различна съдба от тази на нашенската.

Анонимен каза...

abe...pesenta na purvo slu6ane e tupa, no s pove4e slu6aniq zapo4va da mi haresva , a i klipa e sladuk ;) ne se o4udvam 4e v america q haresvat tolkova ...:)

Анонимен каза...

pesenta e sladka

Анонимен каза...

Според мен песента е много готина и определено мога да кажа, че е една от любимите ми в момента. Мисля, че и целият албум е доста добър. Клипът не е нещо особено, но това според мен е добре, защото ако Кати се беше впуснала в някакви бруталности, както може би щяха да направят много български изпълнителки, ако разполагаха с подобен текст, щеше да опропасти цялата песен, поне според мен.

Анонимен каза...

На мен песничката ми хареса още от първо слушане и като цяло албума и е не е лош.кейти има различен глас и стил,отличава се от повечето изпълнители,а и ми харесва това,че експериментира с текстовете.да клипа и не е нищо особено,но пък е достатъчно семпъл и това не засенчва песента,тя е сладка,секси и естествена в него,забавен е :) а що се отнася до нея самата,като изпълнител и давам още доста време да си поживее и да се развива,а и явно в Америка си я харесват доста.Иначе тя самата ми изглежда едно симпатично ку-ку,няква щура и луда такава,въпреки строго християнското и семейство,нз разгледах и my space-a и се забавлявах много с шантавите и снимки :) да е жива и здрава и да продължава да си пее моми4ето!

Анонимен каза...

Pesenta e mnogo qka. Vaob6te albumat na Katy e mn gotin...

ideas_slave каза...

E ot kude go, toq album, izteglihte be hora?