За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Новият клип на Pussycat Dolls

Photobucket

Новото видео на Pussycat Dolls вече е факт от няколко дни насам. Аз реших да изчакам малко и да намеря клипа в прилично качество без лого на телевизии върху него, за да мога директно да ви го кача за download, а не да давам линкове от youtube. Интересното, че участието на Britney Spears в клипа е изрязано и не е включено в официалната версия на видеото. Нямам идея каква е причината. Въпреки това видеото е много секси, като изключим ужасните дрехи. По средата на песента има и dance break. Ако случайно харесвате видео версията на песента повече от оригинала съм оставил линк за нея като mp3 в добро качество. Приятно гледане:

Pussycat Dolls - "When I Grow Up" (Video)
4storing | rapidshare | youtube

Pussycat Dolls - "When I Grow Up" (Video Version)
4storing | 4shared | zshare


8 коментара:

Анонимен каза...

В началото песента не ми вдъхна доверие че ще стане хит,но сега немога да й се наслушам.Благодаря за клипчето ;)

Анонимен каза...

Охххх, толкова мн ме радват тея девойки :D Мерси за клипчето G'Fan...
Много ми харесва песничката, текста е супер за момента. Не вярвам да има някой, който да ме оспори!!! В днешно време всеки иска да става звезда, да е известен и т.н. и т.н.
Само едно ме дразни в клипа - това че са изрязали Britney. Отделно от факта, че съм и фен, смятам че няма по-добър образец от нея за "Be careful what you wish for cus you just might get it" пък и не разбирам защо са се лишили от тази реклама, но те си знаят :) и така ми харесват много, просто да си кажа мнението :D
Относно дрехите... Мен ме радват. Това са типичните PCD дрешки... леко к**венски :D леко направени собствено-ръчно... Пък и нали пеят "And I promised myself that I’d do anything
Anything at all for them to notice me..." така че :D к**венските дрешки са на място :D
Примерно на мен лично ми е писнало вече в тая БГ... навсякъде където и да излезеш да се забавляваш, всичко да е стил, имидж, маркови дрехи и поза... Липсват ми онези времена, когато излизахме на диско... пийвахме по нещо и къртихме дансинга :) може и да не бяхме с маркови дрехи, ама се забавлявахме на ниво :) и имаще хубава музичка да си танцуваш на воля, а сега - или дива чалга (не че не харесвам поп-фолк, но поп-фолк като : Анелия - Забрави за мен; Райна - Мога и сама; и разни такива, които са по-поп) или хаус... в най-добрия случай може да е ретро...
Аз лично незнам място в БГ където да пускат поп музика, да пускат диско... просто да станеш и да си танцуваш :) Ако някой се сеща за такова да ме опъти :)

G`Fan каза...

Да, Иване, много си прав, че няма хубави дискотеки в България, но ако дойдеш да видиш тези в Германия и ще ти стане лошо... И аз винаги съм искал да имаше в София една дискотека, в която да пускат най-актуалната и модерна музика - поп, черно, лек хаус, малко ретро също...

Анонимен каза...

Песента е върха! Колкото повече я слушам, толкова повече ме кефи! Браво G`fan продължавай да ни радваш с ъпдейтите си! Сайта ти е номер едно за мен! Още веднъж песента много оме кефи. И текста също ми харесва, и съм сигурна, че ще стане голям хит!

Анонимен каза...

Радвайте се на българските дискотеки, колкото и чалгарски да са. Защото G'Fan е прав за немските. Пълна скръб.:P

Анонимен каза...

мале обаче dance break кърти но най разкъртващото нещо е Melody (rock)

Анонимен каза...

Otnosno bg clubovete: disco - brilqntin - vseizvestno e!! koito iska disco hodi tam.. i retro.. ima zverski mnogo retro clubove.. cherni partyta se pravqt chudesni v sugar petuk i subota.. i chetvurtuk v campione.. i v chervilo pravqt qki black partyta! a za house chervilo si e klasika, no veche povecheto hubavi house partyta s dobri dj-i se pravqt v yalta, puk i s mad thursday live sessions sega prez 1 sedmica stava super qko - ima jestoki bg koncerti redovno ve4e (pak v yalta) :):) .. super dobre si e otkum clubove tuk! :) vse pak sme izvestni kato lentqi hah.. ne che e smeshno ama e taka - clubovete sa pulni vinagi, kakto i kafetata, kruchmite.. taka che e normalno da imame mnogo takiva ;) stiga da imate jelanie vinagi moje da si namerite qki mestenca! nadqvam se nikoi shef na nqkoi ot tezi klubove da ne vidi tozi komentar,kato se ima predvid che nqmam 18 :D God bless ohranite koito nikoga ne mi iskat li4na :)))
za klip4eto - sku4no e!:) vsi4kite sa im takiva :D par4eto e qko, remixa oshte poveche :) peace out :D

Анонимен каза...

Леле тия мацки страшно са се постарали,хора стискаите палци да стане голям хит.Много ме кефи цялото видео,страхотно е момичетата да продължаваъ в същия дух :)