За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

The Best Of Music Idol 2

Photobucket

Ето я и обещаната компилация с най-добрите изпълнения от втория сезон на Music Idol. Искам първо да ви се извиня за ужасната обложка, но наистина нямам време да си играя в момента и я направих за има няма 2-3 минути. Надявам се да ми е простено. Подбрал съм 25 ми най-любими изпълнения от Music Idol. Сигурен съм, че се разминават с вашите любими изпълнения, но се надявам поне донякъде да има припокриване. Както ще забележите не съм включил изпълнения на Ивайло, Иван и само едно изпълнение на Ясен. Това е така, защото за мен те не са направили достатъчно добри изпълнения, нито веднъж не са ме накарали да настръхна. Денислав и Стоян въобще не ги отразявам, те за мен са една грешка в това предаване, чисто от гледна точка на талант. Най-любимото ми изпълнение от цялото предаване е на Нора и песента "Стари мой приятелю". Второто място за мен се падана на Данчо Караджов и Ана "Да те жадувам". Третото е на Деница - "Пътнико свиден". Четвърто се пада за "Hot Stuff" на Пламена. А последното пето място е за "Say A Little Prayer". Трудно ми беше да ги подредя в топ 5, защото поне още 5 изпълнения ми харесват наравно с тези. Най-много ми харесаха изпълненията на Нора, защото тя винаги намираше начин да направи яки импровизации и да направи парчетата по-интересни. Като бонус трак слагам едно култово изпълнение на "Кен Лий" в чалга ремикс в изпълнение на Есил Дюран. То определено е в моя топ 3 ако може да се включи в изпълненията на айдълите. Приятно слушане. Ще ми е интересно в коментарите да прочета кои са вашите любими изпълнения.


01. Тома - Kiss Me Quick
02. Нора - If I Close My Eyes Forever
03. Ясен - Relax, Take It Easy
04. Деница - Nutbush City Limits
05. Шанел - I Love Rock'n'Roll
06. Мария - Say A Little Prayer
07. Пламена - Hot Stuff
08. Нора - Wild Dances
09. Пламена - Think Twice
10. Ана - Да те жадувам (feat. Данчо Караджов)
11. Шанел - Мой стих (feat. Нели Рангелова)
12. Тома - Обичам те
13. Деница - Unfaithful
14. Нора - Let Me Cry (feat. Марияна Попова)
15. Мария - Like A Natural Woman
16. Пламена - Vogue
17. Шанел - SMS
18. Тома - Kiss Kiss
19. Нора - My Heart Will Go On (Rock Version)
20. Мария - Son Of A Preacher Man
21. Деница - Пътнико свиден
22. Нора - Стари мой приятелю
23. Тома- Soldier Of Fortune
24. Деница - Mercedes Benz
25. Нора - We Don't Need Another Hero
26. Есил Дюран - Ken Lee (Remix) (Bonus Track)

СВАЛЕТЕ ЦЯЛАТА КОМПИЛАЦИЯ ОТ ТУК:
4storing | rapidshare

ПАРОЛАТА ЗА ОТДЕЛНИТЕ ФАЙЛОВЕ Е: gfanmusic

14 коментара:

Анонимен каза...

Kompilaciata e gotina! :) Prav si za razminavaneto, no ot 4asti, pesnite se prepokrivat s moite liubimi izpylnenia :) mislia, 4e izpylneniata, koito nai-mnogo mi haresaha tazi godina sa:
Denica - Respect
Yasen - We're not gonna take it
Denica - Mercedes Benz
Toma - Crying In The Rain
Yasen - Relax
Denica, Plamena & Nora - Lady Marmalade
Nora - Close My Eyes Forever (izpylnenieto na finala)
i o6te dosta izpylnenia mi haresaha, no ne tolkova, kolkoto tezi :)

Анонимен каза...

1. Шанел - SMS
2. Деница - Respect
Но единственото изпълнение, което ме стисна за гърлото, е I have nothing на Мария Илиева. Невероятно изпьлнение, а самата Мария ми допада доста като визия, пеене и вьзпитание. Доста се открояваше от останалите момичета и момчета.

Анонимен каза...

За мен най-добрите изпълнения са на Нора - Ain't no sunshine от малките концерти и на Шанел - Don't cry For Me Argentina. И двете изпълнения ми насълзиха очите буквално.

Анонимен каза...

Честно казано иска ми се, ако намериш време да качиш и други изпълнения (Шанел -I Love Rock'n'Roll например) но иначе е добре компилацийката. Само че като тръгна да тегля песните по отделно, щото не ги искам всички, ми излиза да въведа някаква си парола... а аз идея си нямам каква е :)

Анонимен каза...

Аааа :D мн съм смотан :D сега видях, че я има Rock'n'Roll-a :D Извинявам се :)

Анонимен каза...

Извинявам се, ама каква е паролата за отделните файлове?

Анонимен каза...

Ivan Angelov - change the world ????????? nqma q !

Анонимен каза...

За мен the best беше Toma - Crying in the rain! Направо не настръхнах миии и аз незнам к'во... беше уникално! (rock)

Анонимен каза...

Тц, Иван Ангелов липсва. Поне change the world да я имаше...

Анонимен каза...

Супер е компилацията има страхотни изпълнения, особено на Нора и Тома и Деница :) Мн се радвам че има и на Мария изпълнения, много я харесвам, благодаря ти страшно много! За който не е видял паролата, пише я в долната част на поста ;)
П.С. не искам да се заяждам, ама спрете с иван ангелов "как може да я няма????" се едно е лучано павароти и андреа бочели в едно, нагли сте, поне едно "мерси" преди да почнете да мрънкате ...

Анонимен каза...

Blagodarq G'Fan, kompilaciqta e hubava, no spored men lipsva nai-dobroto izpulnenie za celiq Music Idol: Toma-Crying In The Rain. Dano da q dobavi6, za6toto nqma otkude da si q namerq. Vse pak mersi za drugite izpulneniq!

Анонимен каза...

CHANGE THE WORLD :(...

Анонимен каза...

Kompilaciikata e super!!! Za men dvete nai- zdravi izpulnenia biaha na Nora i Toma na Rock koncerta, jalko che gi niama s dobro ka4estvo na mp3 :( , no se nadiavam da se poiaviat ot niakade . Bravo na Idolite - biaha strahotni

Анонимен каза...

hey super e kompilaciqta moje li samo da se vklu4a kum molbite mn haresah na nora - pogledni me v o4ite ako ne ti se ka4va kaji nqkakva programka s koqto se otdelq audioto ot videoto primerno (: thnx